TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Subway upatrzył sobie Polskę

Amerykańska sieć lokali gastronomicznych Subway ma w planach uruchomienie 150 restauracji w Polsce, do końca 2015 roku. Tegoroczny przyrost liczby restauracji sieci w naszym kraju wyniósł 38 procent.


Powodem wzrostu zainteresowania rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej jest fenomenalny start sieci w Rumunii. Sprzedaż usług przewyższyła Polskę o około 350 procent. Wpływ na wynik miała zarówno popularność marki w kraju jak i utrwalony zwyczaj jedzenia poza domem. Nie bez znaczenia są regularnie podejmowane działania marketingowe i wizerunkowe franczyzobiorców.

Lokale marki Subway cieszą się niesłabnąca popularnością. W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku Subway odnotował 11-proc. wzrost sprzedaży, przy równoczesnym 14-proc. wzroście liczby klientów.

Obecnie na polskim rynku działa 58 restauracji sieci, 10 kolejnych jest w budowie.

Od 1974 roku Subway prowadzi sprzedaż licencji na zasadach franczyzy - na tym opiera się podstawowy model biznesowy firmy. Opłacalność inwestycji pokazują dane nowych otwarć lokali - 65% licencji Subway kupują dotychczasowi franczyzobiorcy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Subway sieć restauracji restauracja Europa Środkowo - Wschodnia lokal gastronomiczny gastronomia Rumunia sprzedaż usługa klient popularność jedzenie poza domem




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję