Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
Nowy Country Manager w Travelport
Travelport poinformował o mianowaniu Aleksandry Tomaszewskiej na stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy. Będzie ona odpowiedzialna za kontynuację intensywnej ekspansji na rynku, który należy do kluczowych obszarów działalności firmy Travelport w Europie Wschodniej.
Aleksandra Tomaszewska pełniła dotąd rolę Sales Managera w polskim oddziale firmy i może się poszczycić pozyskaniem szeregu bardzo ważnych klientów oraz ogólnym zwiększeniem sprzedaży produktów i usług firmy Travelport. Przed rozpoczęciem pracy w firmie była Account Managerem w spółce Monster Polska, która działa w branży rekrutacji w internecie.
"Travelport rozwija się bardzo dynamicznie w całym regionie Europy Wschodniej. Bardzo się cieszę, że Aleksandra Tomaszewska będzie teraz odpowiedzialna za dalszy rozwój naszej działalności w Polsce. Pełniąc rolę Sales Managera wykazała się doskonałymi umiejętnościami przywódczymi, które z pewnością pomogą jej osiągnąć jeszcze więcej na nowym stanowisku" — powiedział Marcin Pilarski, Managing Director Eastern Europe w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej.
"Mamy w Polsce wspaniały zespół i doskonałe relacje z klientami, więc jestem przekonana, że kierowanie działalnością firmy na naszym rynku da mi wiele satysfakcji zawodowej. Nie mogę się wprost doczekać nowych wyzwań" - dodała Aleksandra Tomaszewska.
Równocześnie Travelport poinformował o przedłużeniu umów dystrybucyjnych typu full content ze spółkami British Airways i Iberia.
Umowy, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym, dadzą biurom podróży korzystającym z systemów dostarczanych przez spółkę dostęp do publikowanych taryf lotniczych oraz dostęp do produktów i usług linii British Airways, Iberia i Iberia Express. Ponadto ci przewoźnicy nadal mają współpracować z firmą Travelport w zakresie wprowadzania kolejnych usług dodatkowych.
W ramach kooperacji obie linie chcą również przetestować inny komponent platformy Travelport Merchandising ― Rich Content and Branding. Technologia ta umożliwia liniom lotniczym monitorowanie tego, w jaki sposób ich oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży — daje nad tym podobną kontrolę, jak nad własnymi stronami internetowymi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Baltic Ground Services - kierunek Włochy
Nowa oferta coffeeheaven na wiosnę
Touroperatorzy spotkali się w Sopocie
W Wielkiej Brytanii dominują turyści - seniorzy
WOW - nowa linia lotnicza w Polsce
Mniej niż połowa Polaków wyjechała na urlop
Eurolines Germany: autokarem z Krakowa do Stuttgartu
Pomoc przy uzyskiwaniu wiz dla klientów biur podróży