Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Nowy Country Manager w Travelport
2014-02-26Travelport poinformował o mianowaniu Aleksandry Tomaszewskiej na stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy. Będzie ona odpowiedzialna za kontynuację intensywnej ekspansji na rynku, który należy do kluczowych obszarów działalności firmy Travelport w Europie Wschodniej.
r e k l a m a
Aleksandra Tomaszewska pełniła dotąd rolę Sales Managera w polskim oddziale firmy i może się poszczycić pozyskaniem szeregu bardzo ważnych klientów oraz ogólnym zwiększeniem sprzedaży produktów i usług firmy Travelport. Przed rozpoczęciem pracy w firmie była Account Managerem w spółce Monster Polska, która działa w branży rekrutacji w internecie.
"Travelport rozwija się bardzo dynamicznie w całym regionie Europy Wschodniej. Bardzo się cieszę, że Aleksandra Tomaszewska będzie teraz odpowiedzialna za dalszy rozwój naszej działalności w Polsce. Pełniąc rolę Sales Managera wykazała się doskonałymi umiejętnościami przywódczymi, które z pewnością pomogą jej osiągnąć jeszcze więcej na nowym stanowisku" — powiedział Marcin Pilarski, Managing Director Eastern Europe w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej.
"Mamy w Polsce wspaniały zespół i doskonałe relacje z klientami, więc jestem przekonana, że kierowanie działalnością firmy na naszym rynku da mi wiele satysfakcji zawodowej. Nie mogę się wprost doczekać nowych wyzwań" - dodała Aleksandra Tomaszewska.
Równocześnie Travelport poinformował o przedłużeniu umów dystrybucyjnych typu full content ze spółkami British Airways i Iberia.
Umowy, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym, dadzą biurom podróży korzystającym z systemów dostarczanych przez spółkę dostęp do publikowanych taryf lotniczych oraz dostęp do produktów i usług linii British Airways, Iberia i Iberia Express. Ponadto ci przewoźnicy nadal mają współpracować z firmą Travelport w zakresie wprowadzania kolejnych usług dodatkowych.
W ramach kooperacji obie linie chcą również przetestować inny komponent platformy Travelport Merchandising ― Rich Content and Branding. Technologia ta umożliwia liniom lotniczym monitorowanie tego, w jaki sposób ich oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży — daje nad tym podobną kontrolę, jak nad własnymi stronami internetowymi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Baltic Ground Services - kierunek Włochy
Nowa oferta coffeeheaven na wiosnę
Touroperatorzy spotkali się w Sopocie
W Wielkiej Brytanii dominują turyści - seniorzy
WOW - nowa linia lotnicza w Polsce
Mniej niż połowa Polaków wyjechała na urlop
Eurolines Germany: autokarem z Krakowa do Stuttgartu
Pomoc przy uzyskiwaniu wiz dla klientów biur podróży