Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy partnera handlowego w branży turystycznej
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Sprzedawca w Biurze Podróży EASY SURF (praca...
- Pilot
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Specjalista ds. turystyki B2B Poznań
- Pilot Wlochy 22-27 września 2025
- Pilot Kazachstan Uzbekistan Tadżykistan
- Pilot na wycieczkę do Międzyzdrojów i Oceanarium...
- PRACA W TURCJI- SEZON 2025


Nowy Country Manager w Travelport
2014-02-26Travelport poinformował o mianowaniu Aleksandry Tomaszewskiej na stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy. Będzie ona odpowiedzialna za kontynuację intensywnej ekspansji na rynku, który należy do kluczowych obszarów działalności firmy Travelport w Europie Wschodniej.
r e k l a m a
Aleksandra Tomaszewska pełniła dotąd rolę Sales Managera w polskim oddziale firmy i może się poszczycić pozyskaniem szeregu bardzo ważnych klientów oraz ogólnym zwiększeniem sprzedaży produktów i usług firmy Travelport. Przed rozpoczęciem pracy w firmie była Account Managerem w spółce Monster Polska, która działa w branży rekrutacji w internecie.
"Travelport rozwija się bardzo dynamicznie w całym regionie Europy Wschodniej. Bardzo się cieszę, że Aleksandra Tomaszewska będzie teraz odpowiedzialna za dalszy rozwój naszej działalności w Polsce. Pełniąc rolę Sales Managera wykazała się doskonałymi umiejętnościami przywódczymi, które z pewnością pomogą jej osiągnąć jeszcze więcej na nowym stanowisku" — powiedział Marcin Pilarski, Managing Director Eastern Europe w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej.
"Mamy w Polsce wspaniały zespół i doskonałe relacje z klientami, więc jestem przekonana, że kierowanie działalnością firmy na naszym rynku da mi wiele satysfakcji zawodowej. Nie mogę się wprost doczekać nowych wyzwań" - dodała Aleksandra Tomaszewska.
Równocześnie Travelport poinformował o przedłużeniu umów dystrybucyjnych typu full content ze spółkami British Airways i Iberia.
Umowy, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym, dadzą biurom podróży korzystającym z systemów dostarczanych przez spółkę dostęp do publikowanych taryf lotniczych oraz dostęp do produktów i usług linii British Airways, Iberia i Iberia Express. Ponadto ci przewoźnicy nadal mają współpracować z firmą Travelport w zakresie wprowadzania kolejnych usług dodatkowych.
W ramach kooperacji obie linie chcą również przetestować inny komponent platformy Travelport Merchandising ― Rich Content and Branding. Technologia ta umożliwia liniom lotniczym monitorowanie tego, w jaki sposób ich oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży — daje nad tym podobną kontrolę, jak nad własnymi stronami internetowymi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Dział biura turystyczne:
Turcja ograniczy all
Część przedsiębiorców nadal ma trudności z rozliczeniem pomocy z
Wrocław wyróżniony w holenderskiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Wrocław wyróżniony w holenderskiej
OSAT nawiązuje współpracę z największym DMC na
Decyzja UOKiK w sprawie
Starsze aktualności:
Kiepskie dworce autobusowe szkodzą
Accor chwali się marką
RateHawk rozszerza możliwości z powodu
Dofinansowanie na projekty
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń
Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już
Baltic Ground Services - kierunek Włochy
Nowa oferta coffeeheaven na wiosnę
Touroperatorzy spotkali się w Sopocie
W Wielkiej Brytanii dominują turyści - seniorzy
WOW - nowa linia lotnicza w Polsce
Mniej niż połowa Polaków wyjechała na urlop
Eurolines Germany: autokarem z Krakowa do Stuttgartu
Pomoc przy uzyskiwaniu wiz dla klientów biur podróży