Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Klienci Ateny dostaną tylko część pieniędzy
Kilkuset turystów, klientów upadłego biura Atena z Oświęcimia, rozpoczyna walkę o zwrot pieniędzy. Niestety już teraz wiadomo, że poszkodowani nie mają szans na odzyskanie całości poniesionych kosztów. Touroperator był ubezpieczony na minimalną kwotę 49 tys. złotych.
Atena z Oświęcimia oferowała swoje wycieczki na kilku portalach sprzedaży grupowej, w tym MyDeal. Pośrednicy zwrócą turystom zaledwie 20 procent z pełnej kwoty - informuje "Gazeta Wyborcza".
MyDeal uważa, iż wpłaty zostały już dawno przekazane firmie, która ogłosiła niewypłacalność. Na otarcie łez pracownicy portalu złożyli zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa przez właścicielkę Ateny z Oświęcimia. Doniesienie takie zamierzają złożyć także oszukani turyści i marszałek województwa małopolskiego.
W lepszej sytuacji są klienci, którzy zakupili wycieczki w ostatnim czasie i ich pieniądze nie zostały jeszcze przekazane na rachunek biura podróży - oni dostaną 100-proc. zwrot należności - informuje Filip Goździewicz, prezes MyDeal. Na zwrot poniesionych kosztów mogą liczyć również klienci Grupera, którzy dali się złapać w sidła bankrutującego biura.
Wszyscy turyści powinni oczekiwać zwrotu od ubezpieczyciela touroperatora. W tym celu konieczne jest przesłanie pisma do podległego urzędu marszałkowskiego, z własnoręcznym podpisem - apeluje rzecznik urzędu.
Końcowy wniosek nasuwa się sam. Internetowe biura sprzedaży powinny w kolejnym kroku zastanowić się jak ustrzec w przyszłości swoich klientów przed niewypłacalnością biur podróży.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 10:46 79.189.142.*]
Gruper oddaje całą kwotę, nawet jeśli zapłacił już Atenie - to trzeba im zapisać na plus odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 20:15 31.11.238.*]
oddaje w ca łości ? odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 20:28 83.29.195.*]
pewnie jest podobnie jak w przypadku mydeal czyli jeśli nie przelali żadnych pieniędzy Atenie za daną rezerwację to zwracają całość klientowi, gorzej jeśli pieniądze zostały już przelane odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-02 13:07 79.189.142.*]
Gruper oddaje całą sumę i wszysskim. odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 11:13 79.168.5.*]
Dlatego lepiej organizować sobie wakacje samemu!
http://www. krzysztofgierak. pl/2012/08/jak-samemu-zorganizowac-wakac je-i-urlop. html odpowiedz »Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 11:16 83.30.210.*]
na PLUS?
nie wiem czy na PLUS,
Ja uważam że prawda jest taka że to właśnie serwisy typu "GRUPON" spowodowały zapaść branży I dalej ją niszczą.
Pewnie ludzie z branży się zgodzą?
a ludzie spoza się nie zgodzą! odpowiedz »Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 12:24 89.234.218.*]
Było kiedyś takie powiedzenie : "Drogo kupić i tanio sprzedać oraz źle się ożenić - głupi potrafi". Kto oferującym imprezy w gruponie kazał sprzedawać poniżej kosztów? Szkoły biznesu wypuściły armię absolwentów. Zatrudnijcie jakiegoś. Niech Wam powie : jak kupiłeś za 1000 zł, poniosłeś kosztów za 100, to nie prrzedawaj za mniej niż 1101 zł. Chyba, że masz nóż na gardle. Ale wtedy obwiniaj nóż albo gardło. odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-02 13:13 79.189.142.*]
Co Wy w ogóle mówicie!. przecież nikt tu do niczego biur nie zmusza. Jakby nie chcieli to by z zakupami grupowymi nie współpracowali. Gwarantują wpadki małych biur (Gruper i Groupon) i jeszcze się wiesza na nich psy? Gdzie tu logika. odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 12:10 83.12.68.*]
Wniosek jest prosty, należy zbojkotować biura podróży, które sprzedają swoje oferty na portalach grupowych! To nie wina tych portali, tylko po pierwsze naiwnych właścicieli, któzy w ten sposób sprzedają ofertę, a po drugie niestety samych klientów, którzy łakomia się na wątpliwej jakości imprezy! Teraz niech cierpią, a na przyszłość zastanowią się, czy warto kupować wakacje poprzez zakupy grupowe! odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-02 00:07 88.5.159.*]
Zgadzam sie dla dobra samych klientow powinni zbojkotowac zakupy grupowe na portalach.
Sam gonie z biura przedstawicieli handlowych tych portali.
Kiedys wspolnie z jednym takim przedstawicielem zrobilem prosta kalkulacje wycieczki do Budapesztu. Wyszło mi ze gdyby taka wycieczke sprzedac za posrednictwem jego portalu (podchodzac uczciwie do sprawy czyli obnizajac dotychczasowa moja katalogowa cene o 50% i jescze jemu dajac 30% prowizji)to ja jestem jakies 8000 zł w plecy a on na czysto jakies 5000 zł
Niezły interes tylko dla kogo :)? odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 13:11 83.28.206.*]
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 13:15 83.28.206.*]
Właścicielka Ateny powinna zwracać a nie ogłaszać upadłość, z jakiego powodu ta upadłość skoro fakt sprzedawała poniżej kosztów w internecie na portalach grupowych ale niewiele kosztów poniosła bo nie opłacała hoteli, pilotów, przewodników a pieniądze zostały nawet te mniejsze w kieszeni tak, że ma z czego zwracać!!!Zwykła oszustka!!!!! odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 14:25 77.253.207.*]
a gdzie jest lista ofiar biur podróży oraz klientów , któym e-service ukradł pieniądze????? klienci płacący kartami w terminalach e-service od 26 lipca pieniądze te trafiają na konto e-sevice jako pośrednika i e-service nie przekazuje tych pieniędzy do biur podróży. taka jest decyzja e-service , iż od dnia 26.07 br nie przekazują pieniędzy klientów na konta biur podróży w całej polsce!!!!!
może zainteresują się szanowne media tym, że e-service bezprawnie trzyma pieniądze!!!!! moi klienci zapłacili za wczasy kartami w terminalu e-service spółki pkobp w dniach 26, 28 i 30 lipca br i tych pieniędzy nie ma na moim koncie!!! klienci lecą dziś i nie wiem czy organizator bez opłacenia ich wvczasów da im bilety na przelot i vouchery!!!!! kwota, którą mi nie przelało e-service to kwota prawie 22 tysiące pln!!!!! odpowiedz »Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 19:45 79.186.2.*]
zdecydowanie zgadzam się,że należy "uszczelnić " sposób przelewania pieniędzy. Jestem jedną z oszukanych przez Atenę klientek. Dziś otrzymałam informację,że w ciągu48 godzin Gruper poinformuje mnie w jaki sposób zwróci pieniądze - i ma byc to 100% ! Jeżeli tak rzeczywiście będzie, to jest to postepowanie honorowe i gwarantujące odpowiedzialność Grupera.Jak będzie zobaczymy
Pozdrawiam - z tego co wiem do Urzedu Małopolskiego zgłosiło się juz 300 poszkodowanych przez Atenę, a ubezpieczenie to marne 50 000 zł - srodki wydane na sprowadzenie turystów Kto pozwala na tak jawne oszustwo ludzi przez takie jak BP Atena pseudobiura? Z tego co wiem, wizy tez nie zostały opłacone, choć dawno pieniążki zostały za nie zapłacone Atenie. Czyżby celowe i świadome działania Ateny? odpowiedz »Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 23:57 88.5.159.*]
Przykro mi to mowic ale sama jest Pani winna sobie takiej sytuacji.
Niestety jak dla kogos jedynym wyznacznikiem jest niska cena to czasem musi placic za swoja naiwnosc.
Wspominala Pani o wizach wiec domyslam sie ze chodzi o wycieczke do Rosji.
Ja tez sprzedaje ten kierunek a konkretnie Sankt Petersburg i wiem ze taka wycieczka niestety nie jest tania i nie da sie takiego programu zrealizowac ponizej 2200 zł. Niestety Atena z tego co pamietam sprzedawala taka wycieczke chyba za 1800 zł ( z tego min 20% musiala odpalic portalowi) oczywiscie wczesniej wycieczka byla wycenioan na 3600 zł :)
Z wiza tez był niezly przekret. zbierali od klientow po 350 zł ja taka sama wize zalatwiam za ok 200 zł ( a wizy nie zalatwili dlatego ze za pozno sie za to za brali i w dodatku mieli mnostwo klientow z poza rejonu i konsul w Krakowie mial prawo odmowic realizacji wiz)
Podobne oferty sprzedawali na Sycylie czy na Sardynie. Prosta kalkulacja (przelot+zakwaterowanie+ubezpieczenie) pokazywala ze koszty znacznie przekraczaja cene wycieczki, ale ludzie mysleli ze sa wybrancami bo udalo im sie za 50% ceny zlapac super oferte :)
Niestety jak ktos sie kusi na super oferty z Gruppona lub innego gow..naa to musi pozniej zaplacic za swoja "oszczedność"
Moi klienci wprawdzie zaplacili jakies 400-500 zł drozej anizeli wybraliby oferte Ateny ale dzieki temu mieli gwarancje tego ze zobaczyli to co chcieli i wrocili zadowoleni jednoczesnie zglaszajac juz zainteresowanie na nastepne kierunki odpowiedz »Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-08 23:31 83.6.254.*]
Czyli według Pani postępowaniem honorowym jest że ktoś bierze odpowiedzialność za oszusta ???? A może trzeba było dopłacić trochę więcej i nie kupować Last Minute z najtańszego biura !!!!!
Rozumiem że kiedy grupoon upadnie z braku pieniędzy przyniesie im Pani kwiatek na pogrzeb !!!! odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-01 14:55 83.8.117.*]
Klienci kupujcie dalej oferty po śmiesznie niskiej cenie a wakacje spełnia wasze marzenia!!! Wszystkiego najlepszego. odpowiedz »
Klienci Ateny dostaną tylko część pieniędzy
[2012-08-02 13:06 79.189.142.*]
Gruper oddaje 100% Dla mnie to zachowanie naprawdę na poziomie. Przecież nie musieli tego robić. Wygląda na to, że jak już kupować oferty mniejszych biur to z dużymi sewisami zakupów grupowych. odpowiedz »
Klienci Ateny dostaną tylko część pieniędzy
[2012-08-02 15:54 89.79.245.*]
My Deal niektorym oddaje 100% a niektorym tylko 20%. I nie wynika to z tego kiedy kupiło sie wzcieczke. Moj kolega dostał juz przelew pełnej kwoty a kupował w maju, ja dostałem maila ze oddadza swoja prowizje czyli 20%. Prawnik twierdzi ze oni odpowiadaja a nie samo BP ATENA bo im dalismy nasza kase. OSZUSCI!!!! odpowiedz »
Klienci Ateny walczą o swoje pieniądze
[2012-08-03 14:15 87.204.236.*]
Ciągle jakieś nieporozumienia wynikające albo z niewiedzy albo głupoty - obowiązująca ustawa gwarantuje klientom pełny zwrot wniesionych wpłat oraz proporcjonalny za niezrealizowane świadczenia - kropka. Jak urzędnicy nie umieją właściwie ocenić gwarancji i jej monitorować to powinni płacić z własnej kieszeni a nie z naszych podatków - jeszcze raz- klienci muszą dostać pełne zwroty odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
W Rio de Janeiro brakuje miejsc hotelowych
Rezydencie nie znasz dnia, ani godziny
Dom Julii ze sztuki Szekspira objęty ochroną
Egipt: obciął sobie penisa, aby zaprotestować
Co turyści przywożą z Portugalii?
Właścicielka Aquamaris stanie przed sądem
Pomorze chce przyciągnąć turystów bursztynem
Nowe rozwiązanie do wyszukiwania lotów
Laur Klienta 2011 dla Sfinks Polska
Jak będzie funkcjonować infolinia dla turystów?
Sanepid zamknął lubelską restaurację