TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Tesco rozwija restauracje

Tesco Polska prowadzi intensywne inwestycje na rynku restauracji samoobsługowych. Sieć ma ich już ponad 30 i planuje otwarcie 30 kolejnych.


Przedstawiciele brytyjskiej sieci handlowej uważają, że Polacy przekonali się do samoobsługowych restauracji, w których można dowolnie mieszać smaki i dania. Prezes Tesco Polska Ryszard Tomaszewski ogłasza, że kierowana przez niego sieć będzie inwestować inwestować w rozwój projektu barów bistro.

"Będziemy rozwijać koncept bistro, bo doskonale uzupełnia nasze sklepy i wpisuje się w obecne trendy rynkowe. Tesco jest obecnie największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych. Mamy już 30 punktów bistro w swoich sklepach, a do końca roku będzie ich już 60" - informuje Tomaszewski.

Jego zdaniem rynek gastronomiczny ma duży potencjał wzrostu, a uruchomienie bistro w sklepie pozwala na ściągnięcie dodatkowych klientów i wpisuje się w panujące trendy rynkowe, pokazujące, że Polacy coraz chętniej jadają poza domem.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Tesco restauracja samoobsługowa Ryszard Tomaszewski koncept bistro ściągnięcie klientów rynek gastronomiczny trendy rynkowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję