Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Tesco rozwija restauracje
Tesco Polska prowadzi intensywne inwestycje na rynku restauracji samoobsługowych. Sieć ma ich już ponad 30 i planuje otwarcie 30 kolejnych.
Przedstawiciele brytyjskiej sieci handlowej uważają, że Polacy przekonali się do samoobsługowych restauracji, w których można dowolnie mieszać smaki i dania. Prezes Tesco Polska Ryszard Tomaszewski ogłasza, że kierowana przez niego sieć będzie inwestować inwestować w rozwój projektu barów bistro.
"Będziemy rozwijać koncept bistro, bo doskonale uzupełnia nasze sklepy i wpisuje się w obecne trendy rynkowe. Tesco jest obecnie największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych. Mamy już 30 punktów bistro w swoich sklepach, a do końca roku będzie ich już 60" - informuje Tomaszewski.
Jego zdaniem rynek gastronomiczny ma duży potencjał wzrostu, a uruchomienie bistro w sklepie pozwala na ściągnięcie dodatkowych klientów i wpisuje się w panujące trendy rynkowe, pokazujące, że Polacy coraz chętniej jadają poza domem.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział badania rynku i analizy:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Z samolotu na komisariat policji
Air Cairo uruchamia nowe połączenia lotnicze z Polski
PKP Intercity chce przyciągnąć pasażerów
Pierwsza klasa Lufthansy wyróżniona przez Skytrax