Jak nowocześni managerowie pozyskują klientów
W czasach kryzysu i walki o klienta skutecznym polem pozyskiwania ciekawych kontaktów biznesowych jest niewątpliwie Internet a wraz z nim e-narzędzia z których z powodzeniem korzysta wielu przedsiębiorców.
Jednym z takich innowacyjnych e-rozwiązań jest niewątpliwie globalincentive.pl, internetowe narzędzie turystyczno-biznesowe, które coraz częściej doceniane jest nie tylko przez klientów korporacyjnych, ale także przez branżę hotelową, o czym świadczy chociażby gwałtowny wzrost rejestracji kolejnych użytkowników w ostatnim miesiącu. Bezpłatna rejestracja pozwala managerom z branży hotelowej regularnie otrzymywać na wskazany adres mailowy zapytania ofertowe wraz z terminem, ilością osób, rodzajem imprezy i preferencjami danego klienta. Dzięki takim informacjom dany obiekt noclegowo-konferencyjny sam decyduje, czy chce przygotować rzetelną ofertę wraz z kosztorysem. Unikalność opisywanego narzędzia polega również na sprzedaży konkretnych i grupowych miejsc w obiektach noclegowo-konferencyjnych. Biorąc pod uwagę naturalną sezonowość i zmieniającą się dostępność obiektu również manager, podobnie jak zadający pytanie klient korporacyjny, ma możliwość spośród licznych zapytań, wybrania tych ofert, które, jego zdaniem, jest w stanie w danym terminie zrealizować. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędność czasu i kosztów zarówno klienta zadającego pytanie, jak i managera przygotowującego konkretną ofertę.
Dbając o jakość usług z branży MICE proponowanych naszym klientom, staramy się weryfikować wszystkie firmy, w tym także hotele, które chcą się u nas zarejestrować na stronie - przyznaje Michał Kujawa, dyrektor handlowy portalu. To daje nam pewność, że jakość proponowanych usług naszych oferentów jest na najwyższym poziomie, dzięki czemu rośnie zadowolenie nie tylko wśród naszych klientów korporacyjnych ale i otrzymujących ciekawe zapytania oferentów.
Poniżej kilka opinii branży hotelarskiej na temat narzędzia.
Cieszę się, że na rynku pojawiło się narzędzie globalincentive.pl, dzięki któremu nie tylko otrzymujemy wiele ciekawych zapytań dotyczących obiektów hotelowych, ale również mamy możliwość przygotowania kompleksowej oferty usług dla tych klientów korporacyjnych, którzy chcą skorzystać z wysokiej jakości usług nad polskim morzem - Dawid Bach, doradca klientów kluczowych, Hotel Nadmorski***.
System jest bardzo ciekawy i widzimy, że rzeczywiście się sprawdza. Nasz hotel regularnie otrzymuje coraz więcej zapytań o usługi, których jesteśmy potencjalnym realizatorem. Narzędzie działa bardzo sprawnie, jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy - Agnieszka Chrabąszcz kierownik sprzedaży, IBB Andersia Tower Hotel.
System wprowadzony przez globalincentive.pl, proponuje rzeczywiście interesujące rozwiązanie zarówno dla osób poszukujących miejsca pod konferencję czy wyjazd integracyjny, jak i dla samego wykonawcy usługi. Z poziomu osoby poszukującej łatwość i szybkość wysłania zapytania do wielu obiektów na raz, z poziomu obiektu otrzymującego zapytania, możliwość szybkiej oceny czy kryteria zapytania mogą być spełnione. Przy dalszym dynamicznym rozwoju portalu, narzędzie ma szansę odnieść spory sukces - Zuzanna Załoga, dyrektor sprzedaży i marketingu, Hotel Mościcki Resort & Conference**** w Spale.
Globalincentive.pl, jest bardzo ciekawą innowacją i alternatywnym rozwiązaniem na rynku hotelarsko-biznesowym. Pozwala on w bardzo szybki ,czytelny i sprawny sposób pozyskać najbardziej odpowiednie zlecenie dla poszukującej firmy, a także umożliwia pokazanie pełne,j optymalnej i rzetelnej oferty świadczonej przez nasz obiekt. Mam nadzieję , że tego typu forma sprzedaży - pośrednictwa w nawiązywaniu kontaktów bezpośrednich, pomiędzy zleceniodawcą a zleceniobiorcą usprawni sprzedaż oraz poszerzy bazę klientów kluczowych - Karolina Puzio, manager Dwór Kaliszki.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Rodzinne hotele zyskują na popularności
Funclub startuje z letnią ofertą
Sezon na piwne podróże w pełni
Auschwitz - tylko w grupach i z przewodnikiem
Zapomnij o punktualności tych linii lotniczych
Koloseum: na turystów czekają utrudnienia
Płonie Costa del Sol. Ewakuacja turystów
Porto - najlepszy cel wyjazdów turystycznych w Europie