Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
Goście hotelu zameldują się przez aplikację
Obiekty należące do sieci Marriott umożliwiły korzystanie z mobilnego wymeldowania i zameldowania członkom programu Marriott Rewards. Projekt obejmuje 500 hoteli na całym świecie.
Goście hoteli Marriott będą mogli zameldować się oraz wymeldować za pomocą aplikacji w swoim telefonie. W ubiegłym roku testowano to ułatwienie tylko w USA. Specjaliści byli zadowoleni z przeprowadzonych testów i postanowili rozszerzyć działanie aplikacji na inne kraje.
Z aplikacją Marriott Mobile meldowanie wygląda następująco - po godzinie 16:00 w dniu poprzedzającym przyjazd goście otrzymują powiadomienie w trybie "push" na iPhone'a lub urządzenie z systemem operacyjnym Android, informujące o możliwości zameldowania się. Następnie otrzymują automatyczne powiadomienie, gdy ich pokój jest już gotowy. Jako że informacje o płatnościach są zapisywane na profilach członkowskich, goście muszą tylko zgłosić się do specjalnego stanowiska przeznaczonego do mobilnego zameldowania i odebrać wcześniej zaprogramowaną kartę, która będzie tam na nich czekała.
Pod koniec pobytu goście otrzymują powiadomienie w trybie "push" informujące o możliwości zdalnego wymeldowania się. Po jego zakończeniu goście są proszeni o wskazanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany rachunek, co pozwala im na ominięcie recepcji.
"Gdy rozpoczęliśmy testowanie usługi mobilnej, zwróciliśmy się bezpośrednio do ekspertów, tj. naszych gości, którzy powiedzieli nam, że chcieliby mieć możliwość meldowania i wymeldowywania się za pośrednictwem smartfonów. Dziewięciu na dziesięciu przedstawicieli Generacji Y, którzy po raz pierwszy skorzystali z usługi mobilnego zameldowania i wymeldowania, ocenili ją bardzo wysoko i stwierdzili, że skorzystaliby z niej ponowie przy kolejnym pobycie w hotelu." - powiedział Paul Cahill, starszy wiceprezes ds. zarządzania marką Marriott Hotels.
W przyszłości sieć hoteli chce rozszerzyć działanie aplikacji o wysyłanie wiadomości tekstowych, w których goście będą mogli zamówić dodatkowe usługi takie jak dodatkowe ręczniki czy też porozmawiać na czacie z pracownikami hotelu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Niewielu turystów wyjeżdża na Wielkanoc
W Małopolsce powstanie nowy szlak turystyczny
Biura turystyczne jadą na narty
Co dalej z hotelem przy lotnisku?
Warszawa: zamiast dworca z prawdziwego zdarzenia - pętla
Kto został Generalnym Agentem Sprzedaży Eurolotu?
Darmowe kursy dla przewodników
Czechy: autokar wiozący polskich turystów wpadł do rowu
Pyrzowice: rok milionowej inwestycji
Którzy turyści wydają najwięcej na podróże?
Warsztaty dla hotelarzy na Tour Salonie
Wynajem Limuzyn Nowy Sacz Oswiecim Krakow Nowy Sacz Nowy Targ