
Kampania Poleć z Wrocławia właśnie się zaczyna
2012-09-04Wrocławskie lotnisko chce walczyć o pasażerów. Zamierza przekonać mieszkańców pięciu województw - dolnośląskiego, wielkopolskiego, śląskiego, lubuskiego i opolskiego, że latanie z Wrocławia jest dostępne dla nich wszystkich. Kampania reklamowa "Poleć Wrocław" właśnie się zaczyna.
r e k l a m a
Przez cały wrzesień spoty promocyjne portu pojawią się w prasie, radiu, internecie, a także na billboardach. Kampania ma zwrócić uwagę Polaków, że lotnisko we Wrocławiu, dzięki między innymi nowoczesnej infrastrukturze, jest dostępne dla wszystkich.
Na wrocławskim lotnisku, dzięki nowoczesnemu terminalowi może zostać obsłużonych 4 mln pasażerów rocznie. W sezonie letnim port oferował 60 kierunków.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Travelplanet.pl i Wakacje.pl
Niemiecki region liczy na
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Polski mazurek w top10 dań
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Hotele sprzedają się także na Facebooku
Tam za nocleg zapłacisz w naturze
Darmowe kursy dla przewodników
Czechy: autokar wiozący polskich turystów wpadł do rowu
Pyrzowice: rok milionowej inwestycji
Ile można zarobić na zamówieniach przez konsolę
Goście hotelu zameldują się przez aplikację
Roboty na warszawskim lotnisku
Słynny uchodźca podatkowy otworzy restaurację
Alternatywa na zimną wiosnę w Polsce
Zwiedzanie Pól Grunwaldu również na nartach
Wynajem Limuzyn Nowy Sacz Oswiecim Krakow Nowy Sacz Nowy Targ