Kampania Poleć z Wrocławia właśnie się zaczyna
Wrocławskie lotnisko chce walczyć o pasażerów. Zamierza przekonać mieszkańców pięciu województw - dolnośląskiego, wielkopolskiego, śląskiego, lubuskiego i opolskiego, że latanie z Wrocławia jest dostępne dla nich wszystkich. Kampania reklamowa "Poleć Wrocław" właśnie się zaczyna.
Przez cały wrzesień spoty promocyjne portu pojawią się w prasie, radiu, internecie, a także na billboardach. Kampania ma zwrócić uwagę Polaków, że lotnisko we Wrocławiu, dzięki między innymi nowoczesnej infrastrukturze, jest dostępne dla wszystkich.
Na wrocławskim lotnisku, dzięki nowoczesnemu terminalowi może zostać obsłużonych 4 mln pasażerów rocznie. W sezonie letnim port oferował 60 kierunków.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Hotele sprzedają się także na Facebooku
Tam za nocleg zapłacisz w naturze
Darmowe kursy dla przewodników
Czechy: autokar wiozący polskich turystów wpadł do rowu
Pyrzowice: rok milionowej inwestycji
Ile można zarobić na zamówieniach przez konsolę
Goście hotelu zameldują się przez aplikację
Roboty na warszawskim lotnisku
Słynny uchodźca podatkowy otworzy restaurację
Alternatywa na zimną wiosnę w Polsce
Zwiedzanie Pól Grunwaldu również na nartach