TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Szkolenia dla pracowników hoteli

Pierwsza certyfikowana kompetencja w zakresie stosowania standardów profesjonalnej obsługi i personalnej opieki gościnnej - w 2013 r. w Polsce odbędzie się 8 innowacyjnych seminariów poświęconych tej tematyce.


Branżowa Fundacja Proedukacyjna Polska Akademia Gościnności już po raz drugi została laureatem w konkursie Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki. W roku 2013 dofinansowaniem objęto projekt organizacji 8 szkoleń warsztatowych dedykowanych personelowi serwisowemu polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną.

Tym razem szkolenia są adresowane w szczególności do zarządzających oraz pracowników recepcji hotelowej, działu marketingu i sprzedaży oraz recepcji i działu wellness & spa.

Dzięki dofinansowaniu koszt uczestnictwa w szkoleniu dla jednej osoby wynosi tylko 430 zł brutto (uczestnik płaci tylko 26% pełnej wartości szkolenia - 1650zł). Pakiet obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.

Pierwsze szkolenie odbędzie się już w dniach 17-18.06.2013r. (poniedziałek-wtorek) w Hotelu Grand Stamary w Zakopanem, drugie zaś w dniach 01-02.07.2013 w Medical SPA Malinowy Dwór w Świeradowie Zdroju.

Szkolenia prowadzone będą w formie ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będę mieli okazję wypracować konkretne standardy i narzędzia przydatne dla swojego obiektu.

Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy każdego z warsztatów:


  • kreowanie i stosowanie w praktyce standardów profesjonalnej obsługi gościa oraz procedur personalnej opieki gościnnej w ujęciu gościnności zapraszającej, witającej, serwisowej i żegnającej,
  • umiejętność konstrukcji oferty wg formuły well-inclusive z uwzględnieniem indywidualności swojego obiektu,
  • kreowanie własnego modelu oraz tworzenie praktycznych standardów i użytecznych narzędzi zarządzania pobytem gościa w hotelu o profilu wellness & spa,
  • umiejętność doboru i konstruowania modelu CRM w zarządzaniu relacjami z gośćmi w hotelu wellness & spa,
  • umiejętność wypracowania unikalnych punktów gościnności usługowej - czyli modelu indywidualizacji usługi w swoim obiekcie z wykorzystaniem potencjału obiektu, personelu i regionu.


Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja - Seminaria (http://www.hospitalityroyal.com/pl,seminaria,21,6.html)




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polska Akademia Gościnności szkolenia dla hotelarzy recepcja hotelowa dział marketingu wellness & spa Hotel Grand Stamary Zakopane Medical SPA Malinowy Dwór Świeradów Zdrój obsługa gościa well-inclusive model CRM




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję