Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Szkolenia dla pracowników hoteli
Pierwsza certyfikowana kompetencja w zakresie stosowania standardów profesjonalnej obsługi i personalnej opieki gościnnej - w 2013 r. w Polsce odbędzie się 8 innowacyjnych seminariów poświęconych tej tematyce.
Branżowa Fundacja Proedukacyjna Polska Akademia Gościnności już po raz drugi została laureatem w konkursie Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki. W roku 2013 dofinansowaniem objęto projekt organizacji 8 szkoleń warsztatowych dedykowanych personelowi serwisowemu polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną.
Tym razem szkolenia są adresowane w szczególności do zarządzających oraz pracowników recepcji hotelowej, działu marketingu i sprzedaży oraz recepcji i działu wellness & spa.
Dzięki dofinansowaniu koszt uczestnictwa w szkoleniu dla jednej osoby wynosi tylko 430 zł brutto (uczestnik płaci tylko 26% pełnej wartości szkolenia - 1650zł). Pakiet obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.
Pierwsze szkolenie odbędzie się już w dniach 17-18.06.2013r. (poniedziałek-wtorek) w Hotelu Grand Stamary w Zakopanem, drugie zaś w dniach 01-02.07.2013 w Medical SPA Malinowy Dwór w Świeradowie Zdroju.
Szkolenia prowadzone będą w formie ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będę mieli okazję wypracować konkretne standardy i narzędzia przydatne dla swojego obiektu.
Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy każdego z warsztatów:
- kreowanie i stosowanie w praktyce standardów profesjonalnej obsługi gościa oraz procedur personalnej opieki gościnnej w ujęciu gościnności zapraszającej, witającej, serwisowej i żegnającej,
- umiejętność konstrukcji oferty wg formuły well-inclusive z uwzględnieniem indywidualności swojego obiektu,
- kreowanie własnego modelu oraz tworzenie praktycznych standardów i użytecznych narzędzi zarządzania pobytem gościa w hotelu o profilu wellness & spa,
- umiejętność doboru i konstruowania modelu CRM w zarządzaniu relacjami z gośćmi w hotelu wellness & spa,
- umiejętność wypracowania unikalnych punktów gościnności usługowej - czyli modelu indywidualizacji usługi w swoim obiekcie z wykorzystaniem potencjału obiektu, personelu i regionu.
Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja - Seminaria (http://www.hospitalityroyal.com/pl,seminaria,21,6.html)
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Europejskie hotele liczą zyski
Wakacyjnych kontroli ciąg dalszy
Latanie bez ryzyka, czyli jak usprawnić rynek przelotów grupowych