Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
TripAdvisor ingeruje w recenzje hoteli
Znany portal turystyczny, na łamach którego turyści zamieszczają opinię dotyczące hoteli i miejsc, które odwiedzili podjął decyzję o usuwaniu starych, negatywnych komentarzy, jeśli są one już nieaktualne.
Taka sytuacja może mieć miejsce wówczas, kiedy obiekt przejdzie renowację. Stare opinie np. na temat łazienki do remontu, czy niedziałającej klimatyzacji, po pewnym czasie stają się już przeterminowane. Jeśli komentarz wciąż jest dostępny na stronie, odstrasza on potencjalnych gości.
Steve Tate, przewodniczący zarządzania ryzykiem w branży hotelarskiej CheckSafetyFirst.com przyznaje rację portalowi i uważa to za ukłon w stronę hotelarzy.
Należy jednak pamiętać, że kluczem do zadowolenia gości jest nie tylko estetyka wizualna, ale przede wszystkim personel, doskonale wyszkolona kadra. Turyści często wracają do ludzi, nie do miejsca.
Jak podkreśla Tate, przed TripAdvisor trudne zadanie, mianowicie weryfikacja tych informacji. Jego zdaniem każdy obiekt powinien przedstawić dokumenty, poświadczające przebytą przemianę. Po dostarczeniu "dowodów", TripAdvisor usunie negatywne komentarze oraz zdjęcia, które są już nieaktualne.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
TripAdvisor usunie negatywne opinie o hotelach
[2013-09-06 13:56 83.238.170.*]
Niestety TA nie ma możliwości weryfikacji faktycznej obecności recenzenta w hotelu czy restauracji, stąd wpisy osób 'bez historii' mogą być nierzetelne. Ale pomysł dobry, HolidayCheck nie pokazuje recenzji sprzed bodaj trzech lat (choć da się je odszukać). odpowiedz »
TripAdvisor usunie negatywne opinie o hotelach
[2013-09-07 15:57 212.67.150.*]
Najlepiej jak sami hotelarze będą sobie pisać opinie. Pracownicy TUI już od dawna piszą opinie o hotelach z oferty TUI , dlaczego pracownicy hoteli nie mają? odpowiedz »
TripAdvisor usunie negatywne opinie o hotelach
[2013-09-09 14:14 31.61.178.*]
Bo nikt nie robi we wlasne gniazdo..... odpowiedz »
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Chiny trzecim najczęściej odwiedzanym krajem
OtoWakacje proponuje kreatywne Walentynki
Koniec z PRL-owskimi blokami turystycznymi
Jakie hotele wybierają biura TMC dla swoich klientów?