TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Bary i restauracje nie są uczciwe wobec swoich klientów?

Raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudza niepokój. Klienci polskich barów oraz restauracji są oszukiwani.


Jak się okazało, aż 80 proc. poddanych kontroli punktów gastronomicznych budzi zastrzeżenia urzędników. Najgorsze oceny uzyskały miejsca popularne szczególnie podczas wakacji czy ferii zimowych. Najlepsza sytuacja panuje w fast foodach i barach mlecznych.

Tak np. często zamiast oscypka, klienci otrzymują zwykły wędzony ser, ilość alkoholu w drinkach jest o wiele mniejsza od tej deklarowanej, a do dań używa się tańszych niż podano w karcie składników.

Zastrzeżenia UOKiK wzbudzała również jakość obsługi oraz wielkość serwowanych posiłków. Zdarzało się, że do rachunku doliczano obsługę, o czym nie informowano wcześniej klientów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kontrole punktów gastronomicznych restauracje bary mleczne fast food restauracje szybkiej obsługi klienci oszukiwani przez restauratorów drinki oscypek wędzony ser


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję