Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalistka / Specjalista ds. turystyki z...
- ASYSTENT DZIAŁU ROZLICZEŃ
- Pilot wycieczek
- Specjalista ds. Turystyki / Tarnowskie Góry
- Salon Itaki szuka pracownika na 1/2 etatu
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- Wakacje.pl - Praca w nowym punkcie w Ustroniu!
- Pilot wycieczki Włochy 10.06 - 18.06.2025
- Doradca/ Specjalista/ Ekspert/ Kierownik


54 posiedzenie Komisji Regionalnej Europy UNWTO
2012-05-16W dniu 9 maja 2012 r., w gruzińskim Batumi odbyło się 54 posiedzenie Komisji Regionalnej Europy Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) z udziałem przedstawicieli 25 krajów.
r e k l a m a
W wydarzeniach wzięła udział Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Gościem specjalnym Komisji był Prezydent Gruzji Micheil Saakaszwili, który przedstawił perspektywy rozwoju gospodarki i turystyki Gruzji.
Podczas sesji omówiono Program Pracy Komisji Regionalnej Europy identyfikujący priorytety regionalne, perspektywy rozwoju turystyki do 2030 roku, a także zaprezentowano projekt PLATMA jako interaktywne narzędzie pracy z członkami. Dyskusja w dużym stopniu skoncentrowała się wokół problemu wiz, które są jednym z podstawowych czynników ograniczających ruch turystyczny.
Minister Katarzyna Sobierajska poinformowała, że Polska ma podpisane umowy o małym ruchu granicznym z Białorusią, Ukrainą i Federacją Rosyjską, które przyczyniają się do rozwoju turystyki. Poruszone w dyskusji kwestie utrudnień wizowych będą wykorzystywane w zabiegach UNWTO o wprowadzenie przez rządy ułatwień, takich jak uproszczenie procedur wydawania wiz, skrócenie terminu oczekiwania na wizę oraz zwiększenie ilości pracowników konsulatów.
W trakcie seminarium technicznego nt: "Destination Branding: Building New Opportunities in a connected Word" ("Branding celu podróży: tworzenie nowych możliwości w łączącym się świecie") zaprezentowano czynniki wpływające na przygotowanie skutecznego brandingu. Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej przedstawiła polskie doświadczenia w sferze brandingu ze szczególnym uwzględnienie największej kampanii promocyjnej na rynkach angielskim, niemieckim i francuskim.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Poznań promował się w
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
Ryanair ogłasza nowe
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
Dział targi, konferencje, workshop:
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
Nowe wydarzenie dla branży
Wybrano Ambasadorów Sportu i
Starsze aktualności:
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem
Sabre wspiera się AI od
Dokąd polecą Polacy samodzielne na
Polacy krócej wypoczywają w
1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym
Wakacyjne nieruchomości - ceny są
Nowe gwiazdki Michelin w
Większość Polaków wybiera All
Jak piloci Emirates ograniczają zużycie paliwa i emisję podczas operacji
Na własną rękę niekoniecznie taniej niż z biurem
Kanadyjski przewoźnik zawiesza loty
Ceny hoteli po katastrofie w Fukushimie stabilizują się
Jak się promować na Facebooku?
Trade & Travel rezygnuje z Łodzi
Cztery kuchnie w nowej restauracji
Tańsze paliwo na Okęciu w 2012 roku
W biurach panuje zasada: kto pierwszy, ten lepszy
Targi dla gastronomii rozpoczęte