Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
54 posiedzenie Komisji Regionalnej Europy UNWTO
W dniu 9 maja 2012 r., w gruzińskim Batumi odbyło się 54 posiedzenie Komisji Regionalnej Europy Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) z udziałem przedstawicieli 25 krajów.
W wydarzeniach wzięła udział Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Gościem specjalnym Komisji był Prezydent Gruzji Micheil Saakaszwili, który przedstawił perspektywy rozwoju gospodarki i turystyki Gruzji.
Podczas sesji omówiono Program Pracy Komisji Regionalnej Europy identyfikujący priorytety regionalne, perspektywy rozwoju turystyki do 2030 roku, a także zaprezentowano projekt PLATMA jako interaktywne narzędzie pracy z członkami. Dyskusja w dużym stopniu skoncentrowała się wokół problemu wiz, które są jednym z podstawowych czynników ograniczających ruch turystyczny.
Minister Katarzyna Sobierajska poinformowała, że Polska ma podpisane umowy o małym ruchu granicznym z Białorusią, Ukrainą i Federacją Rosyjską, które przyczyniają się do rozwoju turystyki. Poruszone w dyskusji kwestie utrudnień wizowych będą wykorzystywane w zabiegach UNWTO o wprowadzenie przez rządy ułatwień, takich jak uproszczenie procedur wydawania wiz, skrócenie terminu oczekiwania na wizę oraz zwiększenie ilości pracowników konsulatów.
W trakcie seminarium technicznego nt: "Destination Branding: Building New Opportunities in a connected Word" ("Branding celu podróży: tworzenie nowych możliwości w łączącym się świecie") zaprezentowano czynniki wpływające na przygotowanie skutecznego brandingu. Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej przedstawiła polskie doświadczenia w sferze brandingu ze szczególnym uwzględnienie największej kampanii promocyjnej na rynkach angielskim, niemieckim i francuskim.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Na własną rękę niekoniecznie taniej niż z biurem
Kanadyjski przewoźnik zawiesza loty
Ceny hoteli po katastrofie w Fukushimie stabilizują się
Jak się promować na Facebooku?
Trade & Travel rezygnuje z Łodzi
Cztery kuchnie w nowej restauracji
Tańsze paliwo na Okęciu w 2012 roku
W biurach panuje zasada: kto pierwszy, ten lepszy
Targi dla gastronomii rozpoczęte