TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Milionowy pasażer w Polskim Busie

Firma PolskiBus.com, która niedawno świętowała pierwszy rok działalności na polskim rynku przewiózł ponad milion pasażerów.


Szczęśliwa, milionowa pasażerka PolskiBus.com otrzymała z rąk Członków Zarządu Souther Holdings Poland wspaniałą nagrodę specjalną, w postaci luksusowego pobytu w Pradze. Uroczyste spotkanie połączone z przekazaniem nagrody odbyło się dziś, tj. 31 lipca br. na dworcu autobusowym przy stacji Metro Wilanowska w Warszawie.

Pasażerka polskiego busa wraz z mężem, już wkrótce wybierze się we wspaniałą podróż do Pragi: "Rezerwując bilety na stronie www.polskibus.com, nie przypuszczałam, że zostanę milionową pasażerką linii. Cenię sobie te usługi ze względu na niskie ceny i dostęp do bezpłatnego Internetu na pokładzie autokarów. Bardzo cieszę się na wyjazd do Pragi, który przygotował dla mnie PolskiBus.com. Jestem przekonana, że będą to niezwykle miłe chwile." Pani Katarzyna została milionową pasażerką dzięki biletowi na weekendową podróż z Warszawy do Zakopanego. O tej porze roku Zakopane jest szczególnie popularne wśród miłośników trekkingu, z kolei w zimie przybywają do niego przede wszystkim entuzjaści sportów zimowych.

PolskiBus.com rozpoczął działalność w czerwcu 2011 r. i jest jednym z najszybciej rozwijających się przewoźników autokarowych w Polsce. Oferuje szybkie, tanie i komfortowe międzymiastowe połączenia do 20 polskich miast i 5 europejskich lokalizacji. Ceny rozpoczynają się już od 1 zł + 1 zł za rezerwację. PolskiBus.com swoim pasażerom podczas podróży oferuje bezpłatny dostęp do Internetu i gniazdek elektrycznych. Na wybranych trasach pasażerowie otrzymują bezpłatne, ciepłe lub zimne napoje, przekąski, a także lody.

"Jesteśmy niezwykle zadowoleni i dumni z sukcesu, który PolskiBus.com osiągnął w ciągu pierwszego roku działalności, przewożąc aż milion zadowolonych Pasażerów" - mówi Roger W. Bowker, Dyrektor Generalny PolskiBus.com. “Klienci bardzo entuzjastycznie przyjęli naszą ofertę, która na rynku wyróżnia się wysoką jakością obsługi, korzystnymi cenami i krótkim czasem podróży. Docenili także łatwą w obsłudze stronę internetową, darmowy dostęp do Internetu na pokładach nowych, luksusowych autokarów i serwis cateringowy z bezpłatnymi napojami, przekąskami i lodami, dostępny na trasach do Gdańska i Rzeszowa". Dyrektor Generalny PolskiBus.com dodaje także: "Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim Pasażerom, którzy wspierają PolskiBus.com. Jak zawsze z niecierpliwością czekamy na nich na pokładach autokarów PolskiBus.com."

Pasażerowie mogą dokonywać rezerwacji biletów na stronie przewoźnika. Ceny rozpoczynają się już od 1 zł + 1 zł opłaty za rezerwację. PolskiBus.com obsługuje 20 polskich miast i 5 zagranicznych lokalizacji.

PolskiBus.com w zeszłym roku zainwestował w rozwój swoich usług, zwiększając flotę z 18 do 68 luksusowych pojazdów. Wszystkie autokary PolskiBus.com wyposażone są w klimatyzację, darmowy dostęp do Internetu, gniazdka elektryczne umieszczone pod każdym siedzeniem umożliwiające podłączenie laptopa, tabletu czy telefonu komórkowego, a także toaletę. Autokary posiadają jedne z najbardziej ekologicznych silników w Europie, zapewniających niską emisję dwutlenku węgla do środowiska. Wszystkie pojazdy PolskiBus.com są przystosowane do przewozu osób z ograniczoną możliwością poruszania się czy niepełnosprawnością, dzięki niskim pokładom i dogodnemu wjazdowi dla wózków inwalidzkich.

Piotr Bezulski, Dyrektor Zarządzający PolskiBus.com komentuje: "To niepowtarzalne wydarzenie jest niezwykle ważnym momentem w dotychczasowej działalności naszej firmy. Cieszymy się z tego osiągnięcia, zapewniając jednocześnie, że nadal zamierzamy ciężko pracować, aby zapewnić naszym Klientom profesjonalne usługi wysokiej jakości, a także bezpieczny i przyjazny serwis w bardzo korzystnych cenach. Nasi Pasażerowie już niedługo mogą spodziewać się świetnych wiadomości dotyczących nowych tras i rozkładów jazdy". Dodaje także: "W ciągu ostatnich kilku miesięcy przeprowadziliśmy ankiety wśród 11 tysięcy naszych Pasażerów. Aż 99% z nich było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z naszych usług, a 99% było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z pracy kierowców PolskiBus.com. Nie spoczywamy jednak na laurach i cały czas zamierzamy podnosić jakość usług PolskiBus.com i wprowadzać nowe produkty."




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PolskiBus działalność pasażer Souther Holdings Poland przewoźnik Praga rezerwacja biletów linia bilet autobus bus transport milionowy pasażer




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję