Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
KFC w reklamówce
Wind Mobile podpisał umowę z Amrest na realizację kampanii reklamowej dla marki KFC z wykorzystaniem medium reklaMÓWKI. Kampania, która jest uzupełnieniem akcji reklamowej KFC prowadzonej w radiu, ruszyła 21 września i potrwa do 16 października.
KFC to już kolejna duża marka, która w ciągu ostatnich tygodni zdecydowała się promować swoje produkty z reklaMÓWKĄ. KFC wkracza z kampanią w nową przestrzeń reklamową. Tym razem obok tradycyjnych kanałów dotarcia do odbiorców firma wykorzysta również dżingle emitowane przez reklaMÓWKĘ. Dżingle w telefonach nawiązują do tych, które na co dzień można usłyszeć w radiu. Abonenci będący fanami reklaMÓWKI emitują treści reklamowe do dzwoniących do nich ludzi przed zestawieniem połączenia.
- Ogromnie cieszy nas rosnące zainteresowanie reklaMÓWKĄ. We wrześniu uruchomiliśmy naszą pierwszą kampanię, która właśnie jest w toku, zaledwie tydzień później ruszyliśmy z akcją reklamową KFC - mówi Jan Wójcik z Wind Mobile. - Szczególnie ważne jest dla nas to, że naszą usługą interesują się znane firmy o dużej renomie i ogromnym doświadczeniu marketingowym. Wybór przez nich nowego medium tylko potwierdza, że w reklaMÓWCE drzemie naprawdę duży potencjał.
Wstępne analizy wyników po pierwszych tygodniach działania kampanii potwierdzają bardzo wysoką skuteczność reklaMÓWKI. Reklamy w nowym, niezagospodarowanym do tej pory obszarze spotkały się z pozytywnym odbiorem.
- Co bardzo nas cieszy, zasięg i skuteczność reklaMÓWKI okazują się znacznie lepsze od naszych wstępnych prognoz - dodaje Jan Wójcik.
Wind Mobile rozmawia też z kolejnymi klientami, planującymi rozpoczęcie kampanii z wykorzystaniem reklaMÓWKI.
ReklaMÓWKA, czyli nowe medium reklamowe wprowadzone na rynek przez spółkę Wind Mobile, polega na zamianie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Jest to sposób na optymalne wykorzystanie tego czasu, przynoszący korzyści zarówno reklamodawcom, jak i tym, którzy zdecydują się na włączenie tej usługi w swoim telefonie (fanom reklaMÓWKI).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Gdzie się może zatrzymywać Polski Bus?
Lotnisko Chopina potrzebuje kobiet
Kto udźwignie Koronę Smakosza?
IT RP apeluje do Ministerstwa Finansów
Obsługa turystów i kibiców w czasie Euro 2012
Jak zostać biurem przyjaznym zdrowiu turysty?
Ile kosztuje turystyczny pobyt w Krakowie?
Transhotel: 4500 nowych hoteli