Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Ryanair nie chce agentów?
Ryanair po raz kolejny zachęca swoich klientów, aby dokonywali zakupu biletów lotniczych wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika. Zdaniem linii, niektóre z internetowych biur podróży pobierają ukryte opłaty manipulacyjne oraz nie informują pasażerów o podstawowych usługach, z których mogą skorzystać po zakupie biletu lotniczego.
Na liście błędów, które przewoźnik zarzuca internetowym biurom podróży jest m.in. brak jakiejkolwiek informacji przypominającej pasażerom o wymogu dokonania odprawy online. Co skutkuje koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty za wydanie karty pokładowej w wysokości 60 euro.
Ponadto przewoźnik zarzuca agentom:
1. Dodawanie ukrytych marży będących częścią pakietów;
2. Niewłaściwą wycenę;
3. Brak informacji o istniejących Warunkach Przewozu Ryanaira;
4. Brak informacji kontaktowych klienta;
5. Brak informacji ze strony agentów o specjalnych wymaganiach pasażerów jak np. pomoc przy wózku inwalidzkim.
W ciągu ostatnich miesięcy z Ryanairem skontaktowało się 300 osób, które doświadczyły problemów rezerwując swoje bilety lotnicze na portalu "On The Beach", wobec którego Ryanair wystosował pozew prawny za łamanie Warunków Użytkowania strony internetowej Ryanair.com.
Internetowe biura podróży lub portale wykorzystujące technikę screenscrapingu w dalszym ciągu przysparzają kłopotów dla pasażerów poprzez całkowity lub częściowy brak dostępu do naszej oferty posprzedażowej. Wiele z tych witryn nie przekazuje istotnych informacji dla pasażerów w kwestiach takich jak zmiany w rozkładzie lotów, potrzeby dokonania samemu odprawy check-in na naszej stronie internetowej, specjalnej pomocy oraz danych kontaktowych, co powoduje problemy w dostaniu się na pokład samolotu oraz niedoinformowaniu pasażerów. Nasze przesłanie jest bardzo proste: rezerwuj bezpośrednio na Ryanair.com w celu otrzymania najniższej ceny oraz najlepszej obsługi. - komentuje Stephen McNamara z Ryanaira.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-22 16:09 83.12.91.*]
Nie placisz!! Nie masz zadan!!! Chamstwo!!! odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 11:37 83.9.255.*]
Ryanair to DZIAD, niesolidny, odwołujący przeloty, naliczający dodatkowe opłaty za "co się da", podający oszukańcze statystyki zadowolonych klientów i narażający życie pasażerów odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 11:48 77.253.207.*]
koszmarna linia, jeśli można tylko lecieć inną linią zawsze lecę inną odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 15:20 95.51.121.*]
Zamiast rozwijać współpracę z Agentami to oni namawiają do bezpośredniego zakupu. A jak ktoś nie ma komputera, a jak ma tylko nie umie sobie poradzić, a jak nie ma karty płatniczej itd. Czyli chamstwo RYANaira odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 19:00 91.150.210.*]
Tak na prawdę, większość ludzi podróżujących Ryanairem nie posiada kart kredytowych, więc tylko dzięki biurom agencyjnym mają tak obłożone samoloty, bo udostepniają inne formy płatnosci niż CC. Zatem po rączkach powinni całować!!! odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-24 01:46 83.5.61.*]
Co za bzdura, że latający z Ryanair nie mają kart płatniczych!!! Te linie mają niskie ceny, za to tez niski standard i dlatego lata z nimi cała masa niezamożnej młodzieży, a oni WSZYSCY mają karty. Wystarczy zobaczyć w sklepach blisko campusów akademickich. Nawet za chleb płaca kartą! odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-28 14:31 83.21.22.*]
Karty płatnicze może i mają, ale studentom bez stałych dochodów nikt nie da kart kredytowych. odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-24 13:50 83.5.193.*]
To może kupić na lotnisku w okienku ! Internetowi doliczają min 60 zł - złodzieje odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-24 21:03 31.187.12.*]
Z jakimi agentami? Jestem emerytką, mam komputer i karty kredytowe i uważam, że kupowanie biletów ze strony internetowej Ryanair jest dziecinnie proste. Zasady obowiązujące w Ryanair są dokładnie wytłumaczone i nie potrzeba żadnych agentów. odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 15:27 164.127.176.*]
sprzedawaliście OLT EXPRESS co teraz plujecie - zakłamane fałszywe obłudne środowisko polskich agentów dających zniżki ! z własnych prowizji - jak czytam te wypociny i płacz agencików którzy zimą będą zamykali masowo biura - SAMI NAUCZYLIŚCIE KLIENTÓW DO ZNIŻEK to teraz macie bankructwa - hi hi hi hi hi hi hi hi z tym że wkrótce własne odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 15:30 164.127.176.*]
dlaczego KOSZMARNA ? nie rozumiem - bo funkcjonuje i każdy na nią pluje a samoloty 100 % obłożenia ! woleliście sprzedawać OLTa i doliczać 100 zł do biletu ? tak trzymaj RYANAIR :) ! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
UOKIK: klienci biur sami winni problemów?
Ryanair wprowadza udogodnienia dla rodzin
Polacy chętniej wyjadą za granicę?
Rainbow Tours podsumowuje trudny 2012
Gwarancje największych touroperatorów
Hiszpanie winni straty Brytyjczyka?
Omówili problemy branży turystycznej
Chcesz wygrzewać się na włoskiej plaży? Płać!
Interaktywna oferta Sky Club dzięki QR kodom