TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ryanair nie chce agentów?

Ryanair po raz kolejny zachęca swoich klientów, aby dokonywali zakupu biletów lotniczych wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika. Zdaniem linii, niektóre z internetowych biur podróży pobierają ukryte opłaty manipulacyjne oraz nie informują pasażerów o podstawowych usługach, z których mogą skorzystać po zakupie biletu lotniczego.


Na liście błędów, które przewoźnik zarzuca internetowym biurom podróży jest m.in. brak jakiejkolwiek informacji przypominającej pasażerom o wymogu dokonania odprawy online. Co skutkuje koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty za wydanie karty pokładowej w wysokości 60 euro.
Ponadto przewoźnik zarzuca agentom:

1. Dodawanie ukrytych marży będących częścią pakietów;
2. Niewłaściwą wycenę;
3. Brak informacji o istniejących Warunkach Przewozu Ryanaira;
4. Brak informacji kontaktowych klienta;
5. Brak informacji ze strony agentów o specjalnych wymaganiach pasażerów jak np. pomoc przy wózku inwalidzkim.

W ciągu ostatnich miesięcy z Ryanairem skontaktowało się 300 osób, które doświadczyły problemów rezerwując swoje bilety lotnicze na portalu "On The Beach", wobec którego Ryanair wystosował pozew prawny za łamanie Warunków Użytkowania strony internetowej Ryanair.com.

Internetowe biura podróży lub portale wykorzystujące technikę screenscrapingu w dalszym ciągu przysparzają kłopotów dla pasażerów poprzez całkowity lub częściowy brak dostępu do naszej oferty posprzedażowej. Wiele z tych witryn nie przekazuje istotnych informacji dla pasażerów w kwestiach takich jak zmiany w rozkładzie lotów, potrzeby dokonania samemu odprawy check-in na naszej stronie internetowej, specjalnej pomocy oraz danych kontaktowych, co powoduje problemy w dostaniu się na pokład samolotu oraz niedoinformowaniu pasażerów. Nasze przesłanie jest bardzo proste: rezerwuj bezpośrednio na Ryanair.com w celu otrzymania najniższej ceny oraz najlepszej obsługi. - komentuje Stephen McNamara z Ryanaira.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair linie lotnicze przewoźnik Warunki Przewozu Ryanaira wózek inwalidzki bilet lotniczy on the beach portal turystyczny internetowe biuro podróży strona internetowa klient


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję