Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Kto zyska na rynku usług hotelarskich?
Prognozy dotyczące branży hotelarskiej na bieżący rok nie są zbyt optymistyczne. Jak informuje Biuro Informacji Gospodarczej wiele spółek szczególnie tych mniejszych, musi spodziewać się pogorszenia sytuacji finansowej.
Działalność turystyczna obejmuje usługi, na które ludzie decydują się w momencie gdy pozwala im na to sytuacja finansowa. W czasach spowolnienia gospodarczego klient skupia się w pierwszej kolejności na zaspokojeniu podstawowych potrzeb.
Zdaniem ekspertów w 2013 na rynku usług hotelarskich zyskają przede wszystkim obiekty o charakterze uzdrowiskowym i leczniczo-rehabilitacyjnym. - Ten segment będzie rósł, szczególnie dzięki klientom z zagranicy i wzrastającemu zainteresowaniu tzw. turystyką medyczną - podkreśla Arkadiusz Miszuk, prezes zarządu, Interferie SA.
To prawda, że świadomość na temat zdrowego i aktywnego trybu życia obywateli całej Unii Europejskiej systematycznie wzrasta. Co przekłada się na wzrost zapotrzebowania na tego typu usługi. Ośrodki wypoczynkowe o szerokim spectrum działalności mają tutaj większe pole do popisu.
Oferta medyczna nie jest może jedynym skutecznym zabiegiem marketingowym, ale na pewno zwiększa atrakcyjność obiektu i pozwala przyciągnąć większą liczbę klientów. Zwłaszcza w czasach kryzysu kiedy wielotorowa działalność jest wskazana.
W dniu 29 marca 2012 roku Ministerstwo Gospodarki zawarło umowę na realizację branżowego programu promocji branży turystyki medycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział badania rynku i analizy:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Wypadek Polskiego Busa. Kierowca usłyszał zarzuty
Duża transakcja na rynku restauracyjnym
Eurolot funduje baton na śniadanie
Co wydarzyło się na EuroGastro 2014?
Eurolot: wakacyjne rejsy nad Bałtyk
Tajemnicza walizka sparaliżowała bydgoskie lotnisko
Noclegi w pensjonatach tanieją
Emirates - najlepsza rozrywka na pokładzie
KLM - poznaj współpasażera przez internet
Tatry: zamiast prawdziwych zwierząt - makiety
Enoturystyka dla początkujących
Narciarski tydzień w słonecznych Alpach!