Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Zobacz także
eSky rozbudowuje aplikację mobilną
Nekera promowana przez nową gwiazdę
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Kraków wśród wybranych przez Tripadvisor
Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów, niż przez cały ubiegły rok
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
Przewozy Regionalne wprowadzają nową aplikację
Pasażerowie Przewozów Regionalnych od 1 stycznia 2014 r. będą mogli dzięki specjalnej aplikacji nabyć bilety elektronicznie przez komórkę lub tablet.
To nie jest jedyna zmiana, którą spółka planuje na następny rok. Na najdłuższych trasach pojawią się także wagony restauracyjne.
"Aplikacja w pierwszym etapie będzie dostępna na Androida oraz na systemy iOS. Docelowo w niedługim czasie także na Windowsa" - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mateusz Żmuda, dyrektor Pionu Handlowego Przewozów Regionalnych SA.
Za pomocą aplikacji możliwy będzie zakup biletów na połączenia InterREGIO, jak również pociągi REGIO.
"Mamy coś, czego nie mają inni. Nie musimy mrozić pieniędzy ani zakładać specjalnych subkont. Aplikacja bezpośrednio i bezpłatnie obciąża naszą kartę płatniczą tak jakbyśmy płacili za bilety w kasie biletowej" - przekonuje Żmuda.
W razie pomyłki zakupiony za pomocą aplikacji bilet będzie można zwrócić w ciągu 4 minut od transakcji. Po ich upływie staje się ważny.
Przewoźnik planował uruchomienie sprzedaży przez urządzenia mobilne od dłuższego czasu. Wahał się jednak, czy podjąć w tym zakresie współpracę z TK Telekom, czy stworzyć własną aplikację. Ostatecznie władze spółki zdecydowały się na to drugie rozwiązanie.
Elektroniczny zakup biletów to nie jedyna planowana zmiana w Przewozach Regionalnych.
"W przyszłym roku planujemy także wprowadzenie wagonów restauracyjnych na najdłuższych trasach. Wagon taki będzie w połowie wagonem 2 klasy, a w połowie wagonem restauracyjnym, w którym będzie można usiąść, wypić kawę, coś zjeść lub zamówić posiłek do swojego przedziału" - mówi Żmuda.
Wagony będą kursować pod marką cafeREGIO, a jedzenie będzie zapewniane dzięki współpracy z firmą Wars. Przewoźnik uruchomił również wagony multimedialne z dostępem do filmów i audiobooków. Jak podkreśla Żmuda, pierwsze wyniki wszystkich zmian spodziewane są w II połowie przyszłego roku.
"Mamy świadomość tego, że pasażerowie nie przyjdą i nie skorzystają z tego od razu" - zauważa dyrektor Pionu Handlowego Przewozów Regionalnych SA. "Będzie to dłuższy proces, ale chcemy, że do końca przyszłego roku ten projekt nam się zwrócił" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Dział transport:
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Enter Air powiększa bazę
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
easyJet: nowa taryfa FlexiFare
Prezydenci poparli Krainę Tysiąca Jezior
Sopot: edukacja w kierunku turystyki to jest to!
Egipt wraca na pierwsze miejsce
Dynamiczny rozwój sieci hotelowych w Polsce
Nestle wycofuje 9 mln opakowań pizzy
Unia sfinansuje remont lotniska