Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Germanwings i Lufthansa razem - na platformie Amadeus
Germanwings i Amadeus ogłosiły uruchomienie nowego rozwiązania w dystrybucji linii lotniczej. Narzędzie umożliwia przewoźnikowi oferowanie biurom podróży bardziej elastycznych opcji związanych z podróżą i sprzedażą biletów.
Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z systemami back-office przewoźnika. Teraz Germanwings może prowadzić sprzedaż biletów Lufthansy i połączyć usługi obu przewoźników. Dzięki takiej współpracy linie lotnicze uniknął konieczności dokonywania kompleksowego księgowania, zawierania wielu kontraktów IATA Billing and Settlement Plan (BSP) oraz oferowania usług, które są zwykle wymagane podczas dystrybucji biletów. Germanwings, na mocy porozumienia z Lufthansą, będzie funkcjonował na zasadzie agenta sprzedaży i prawomocnego przewoźnika dla niskokosztowej linii.
Z końcem stycznia br. biura podróży zyskały możliwość rezerwacji łączonych lotów obu przewoźników. Przykładowo, mogą one teraz zarezerwować lot w jedną stronę liniami Germanwings, natomiast lot powrotny liniami Lufthansa, a wszystko to na jednym bilecie. Rozwiązanie Amadeus umożliwia także dokonywanie zmian posprzedażowych w zakresie wszystkich lotów Germanwings.
Jak powiedział Ognjen Zeric, Vice President E-Commerce & Sales, Germanwings - Chcemy trafić z ofertą do osób podróżujących służbowo, zapewniając im kompleksowe usługi posprzedażowe, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
Klienci biur podróży będą mogli skorzystać z elastycznych, refundowalnych taryf Germanwings oraz możliwości dokonywania bezpłatnych zmian w wycieczkach. Wszystkie opłaty przetwarzane przez system Amadeus zawierają opcję poczęstunku w postaci przekąski i napoju na pokładzie samolotu oraz opłatę za odprawę dowolnej liczby sztuk bagażu o łącznej wadze 20 kg.
Obecnie z systemu Amadeus korzysta ponad 60 tanich przewoźników, w tym AirAsia, easyJet i Transavia.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Bezpłatne wycieczki dla oczekujących na przesiadkę
Studia turystyczne kuźnią bezrobotnych?
Czego wymaga turysta w obiekcie?
Gdańsk i Kraków reprezentują Polskę w Brukseli
Igrzyska Paraolimpijskie czas zacząć
SAS wprowadza plan oszczędnościowy
Travelplanet trzyma wydatki w ryzach
MSZ ostrzega przed zagrożeniem terrorystycznym
Są jeszcze wolne miejsca na kanonizację
Lotnisko w Świdniku - rekrutacja zakończona
Ecco Holiday robi pierwszy krok