Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
- Praca na Kaszubach, recepcja, kuchnia, bar port
ComfortExpress: kąciki kawowe będą się rozwijać najszybciej
Według firmy ComfortExpress, rozwijającej kilka sieci specjalizujących się w obsłudze podróżnych, najlepsze perspektywy rozwoju stoją przed kącikami kawowymi zlokalizowanymi na stacjach paliw.
ComfortExpress posiada hotele pod tą samą marką, sześć z nich działa na zasadzie franczyzy. Nowe projekty firmy zaowocowały otwarciem trzech restauracji ComfortRestaurant i dwóch kącików kawowych ComfortCaffe.
Klientami docelowymi obu marek są właściciele stacji benzynowych, którzy chcą w przyszłości wybudować hotel lub otworzyć kompleksowe Miejsce Obsługi Podróżującego. Wielu z nich posiada własny obiekt hotelowy i zamierza wykorzystać wizerunek sieci.
ComfortExpress prócz znanych klientom dób hotelowych oferuje również dziesięciogodzinne pobyty. Dzięki temu podróżni rozliczają się na podstawie faktycznego czasu spędzonego w hotelu.
Dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych franczyzobiorców cieszą się kąciki kawowe, które mogą stać się w przyszłości najbardziej dynamicznie rozwijającą się siecią spółki.
Sprzedaż kawy ciągle rośnie, a rynek wciąż jest nienasycony. Inwestycja w kawowe kąciki może być dobrym pomysłem na biznes. Warunki leasingu umożliwiają dołączenie do sieci bez początkowego wkładu własnego. M.in. z tego powodu można podejrzewać, że najszybciej rozwijającą się marką sieci będzie właśnie ComfortCaffe.
ComfortExpress poszukuje do realizacji swoich projektów miejsc położonych przy ruchliwych trasach komunikacyjnych. Koszty inwestycji w obiekt hotelowy czy też restaurację zostają oszacowane indywidualnie. Dużo zależy od wstępnego audytu przeprowadzonego przez specjalistów spółki. Zwykle koszt zaadoptowania hotelu jest większy niż w przypadku restauracji na ok. 40 osób (ok. 50 tys. zł.).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Istebna przygotowuje wodno-narciarską ofertę dla turystów
Pracownicy PLL LOT uratują spółkę?
Hotel szkieletor będzie jeszcze brzydszy?
Turystyka sportowa coraz popularniejsza
Kto, gdzie, jak często lata na ferie
Dwunasty dzień zamieszek na Placu Tahrir w Egipcie
Zmiany na stanowiskach w hotelach Mercure
Pomorza dla osób niesłyszących
Radisson Blu odkrywa tajniki kuchni tajskiej
Producent autobusów składa wniosek o upadłość
Dominium Pizza już wkrótce w kolejnych miastach
Radisson zaprasza do zwiedzania Krakowa na rowerze