Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. Turystyki w Salonie wakacje.pl...
- Recepcjonistka Stanica Wodna PTTK Wdzydze -...
- Specjalista ds. Turystyki Częstochowa
- specjalista ds. turystyki
- Usługi przewodnika miejskiego i pilota wycieczek


Zobacz także
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej
Śląskie analizuje potencjał wydarzeń biznesowych
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur podróży
Katowice dla odmiany
2012-08-01"Katowice dla odmiany" - oto nowe hasło promocyjne stolicy województwa śląskiego. Przez najbliższe lata będzie ono miało za zadanie przyciągać turystów do regionu. Slogan został wybrany przez mieszkańców miasta poprzez internetową ankietę. Hasło wpisuje się w nową strategię promocji Katowic.
r e k l a m a
Hasło "Katowice dla odmiany" wybrało ponad 48 procent głosujących. Inna możliwość - "Katowice. W centrum przemian" uzyskała 38 procent poparcia. 14 procent internautów stwierdziło, że żadne z haseł nie nadaje się do promocji. Pierwszy zaproponowany przez katowicki magistrat slogan "Katowice - centrum nowych form" również nie spotkał się z aprobatą mieszkańców.
Dwie trzecie ankietowanych uważa, że w promocji miasta należy podkreślać fakt, że Katowice się zmieniają. Pożądanymi cechami są tutaj: metropolitalność, dziedzictwo, alternatywa, aktywność oraz ekoodpowiedzialność.
Według twórców strategii, Katowice nadal kojarzone są w Polsce przede wszystkim z górnictwem, przemysłem oraz imprezami w Spodku. Magistrat chce to zmienić i wyeksponować bogate dziedzictwo miasta oraz jego metropolitalnej skali. W promocji chce wykorzystać do tego alternatywne formy przekazu.
Przez najbliższe trzy lata strategia promocyjna miasta będzie skupiać się na zaakcentowaniu przemian zachodzących w mieście. W 2015 roku mają pojawić się pierwsze efekty działań promocyjnych, między innymi inwestycji kulturalnych i biznesowych na obszarach pozostałych po kopalni Katowice czy też projektów dawnego biura Europejskiej Stolicy Kultury.
Symbolem graficznym Katowic ma być nie Spodek, ale serce, które znane jest w Polsce ze starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Jego kolorystyka nawiązuje symbolicznie do przemysłowych korzeni oraz współczesnej aktywności miasta.
Do połowy września 2012 roku opinia publiczna ma poznać pełną wersję strategii promocyjnej Katowic.
Do tej pory największymi projektami promocyjnymi, które miały wpływ na wizerunek Katowic były starania o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku pod hasłem "Katowice - Miasto Ogrodów", a także kampania "Miasto wielkich wydarzeń".
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Komórka obowiązkowa na
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Małopolska promowana w
WARS testuje płatności
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ceny na przyszły rok lekko
Jak wyglądały tegoroczne wakacje
Mimo lat regiony chorują na porty
Samodzielne podróże były
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się
Niemcy chwalą turystów
Wyjeżdżający na urlop często szukają
Wizz Air wprowadza mobilne odprawy w systemie Android
Śledztwo w sprawie wypadku autokaru przedłużone
Rozpoczynają się Targi EuroGastro 2013
Gdańska WSTiH jedną z najlepszych uczelni turystycznych
Hotelarz narażał zdrowie gości - odpowie przed sądem
Rainbow Tours zachęca do wypoczynku w Grecji
PZOT: Koniec zniżek na First Minute
Jak wam się podoba polityka TUI: sprzedajemy tanio bo nas na to stać
Lufthansa coraz popularniejsza wśród Polaków
Uda się przeprowadzić rewolucję na kolei?
Uwaga - zmiany w rozkładzie PKP Intercity
Fast food serwuje drinki alkoholowe
Kanał La Manche: Norman Spirit