U Gessler cepelia, tandeta...
Magda Gessler zapewnia, że udział w jej programie "Kuchenne Rewolucje" to gwarantowany sukces dla lokalu, który ośmieli się przeprowadzić rewolucyjne zmiany pod okiem restauratorki.
Restauracja VooDoo w Kielcach przeszła niedawno taką właśnie metamorfozę. Są zwolennicy nowego wystroju, nie brakuje jednak rozczarowanych krytykantów.
Wielu wolało restaurację przed zmianami, które zdaniem stałych bywalców raczej nie przysporzą lokalowi zadowolonych klientów. Zamiast odważnego graffiti na ścianach, na stołach pojawiły się ceratki w róże. Porcje zostały pomniejszone, a ceny wzrosły. Popularny hamburger Louisiana zniknął z menu. Zastąpiła go nieco uboższa w dodatki i droższa wersja. Czas oczekiwania na zamówienie również się wydłużył - mówią rozczarowani stali bywalcy.
Ciekawe, bowiem głównym zadaniem restauratorki jest wyciągnąć upadające lokale z tarapatów, a nie na odwrót.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Gessler wyciąga lokale z tarapatów?
[2013-02-06 14:23 149.156.22.*]
Gessler wyciąga lokale z tarapatów?
[2013-02-07 09:41 213.25.188.*]
Sukces lokali po kuchennych rewolucjach polega przedewszystkim na reklamie jaka idzie za emisją tego w mediach. W większości przypadków są to jednorazowi klienci którzy z czystej ciekawości odwiedzają dany lokal i raczej tam nie wracają. Z czasem wszyscy o tym zapomną i wraca poprzedni marazm. odpowiedz »
Gessler wyciąga lokale z tarapatów?
[2013-02-07 12:50 80.52.226.*]
trzeba wziąc przykład z Mc Donalda ( 1 dolarowe kanapeczki) i wprowadzić 1 zł kanapeczki odpowiedz »
U Gessler cepelia, tandeta...
[2013-02-12 14:54 78.8.87.*]
Całe szczęście nie wszystkie lokale trzymają się tego schematu. Karczma przy Dworze w Jasionce pod Rzeszowem reprezentuje wysoki poziom, a jedzonko tam podawane jest bardzo smaczne. Widoczne wszystko zależy od tego, czy w późniejszym czasie właściciele wyciągną odpowiednie wnioski... odpowiedz »
U Gessler cepelia, tandeta...
[2013-02-13 21:39 89.71.91.*]
Byłam w tej restauracji z rodziną w ubiegłym tygodniu. Wracałam z ferii w górach i trafiłam do lokalu przypadkiem. Moje wrażenia w skrócie: obsługa - profesjonalny, bardzo sympatyczny kelner reagujący na każde spojrzenie, pomaga w wyborze, na 5+; menu - zamówiliśmy dwa rodzaje pizzy, była pyszna, najedliśmy się do syta, na plus ogromny kubek herbaty z cytryną, lubię takie duże kubki idealnie trafili w moje upodobania. Minusy: wystrój mi się nie podobał: wspomniane ceraty, naklejki na ścianach, skajowa czerwona tapicerka na krzesłach i kanapach, pretensjonalnie i brzydko, chociaż wygodnie. Nie wiem, jak było kiedyś, ale teraz słabo to wygląda. Zdumiona tym wystrojem, zagadnęłam nawet kelnerkę, skąd taki pomysł. Wzmianka o bluzgającej Magdzie wyjaśniła wszystko. Generalnie zdecydowanie polecam tę restaurację, zjedliśmy ze smakiem, a potem czuliśmy się świetnie. Widać, że obsługa bardzo się stara, chciałabym mieć takich pracowników w swojej firmie. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Sprzedaż PKL zostanie przeprowadzona w procesie oferty publicznej
W Danii łatwiej zaplanujesz swój wolny czas
Lewandowski poleci Turkish Airlines
Hotel Tumski: Regaty Kajakarskie VIP-ów
Jak nie dać się oszukać. Nieuczciwe chwyty kantorów
Lublin: precz z umowami śmieciowymi
Poznań: Seniorzy zamówią kawę za symboliczną złotówkę
Lotnisko-widmo zostanie sprzedane?