TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Walczył z Neckermannem i wygrał

Mężczyzna, niezadowolony z wakacji zorganizowanych przez biuro podróży Neckermann, otrzymał odszkodowanie w wysokości 17 tys. zł - poinformowała "Kronika Beskidzka".


Dwa lata temu, wspomniany wyżej mężczyzna, wraz z żoną i dwójką dzieci, wybrał się na wakacje do Wenezueli. Rodzina skorzystała z oferty zamieszczonej w niemieckim katalogu biura Neckermann. Wczasy wykupiła w Polsce.

Jak wspomniał rozżalony mężczyzna, w rozmowie z "Kroniką Beskidzką", wcześniej wiele razy korzystał z usług tego organizatora i był zadowolony. Jednak ostatnie wakacje były nieporozumieniem, któremu od początku towarzyszyły same problemy. Zaczęło się od tego, że rodzina nie mogła wejść do jednego z dwóch zarezerwowanych pokoi. W zamku tkwił złamany klucz, który skutecznie zablokował drzwi.

Po pokojach biegały szczury, jaszczurki i myszy. Przeciekał stary dziurawy dach. Pomimo iż rodzina zakupiła ofertę all inclusive, nie miała co jeść. Brakowało żywności. Stoły w restauracji były lepkie od brudu, co przyciągało szwadrony tłustych much, które krążyły po resztkach jedzenia. Turyści byli zmuszeni radzić sobie sami - łowili ryby i korzystając z uprzejmości tubylców smażyli je na plaży.

Po powrocie z ekstremalnych wakacji, mężczyzna złożył reklamację. W ramach przeprosin, Neckermann wysłał czek na poczet następnych wakacji, ale to nie dało mu satysfakcji, dlatego złożył pozew do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia.

Sąd przyznał mu rację, dlatego mężczyzna otrzymał zwrot kosztów wycieczki - 17 tys. zł z odsetkami. Turysta mówi, iż początkowo obawiał się występować do sądu, ale teraz nie żałuje. Co więcej, radzi innym, aby podobnie jak on, korzystali ze swoich praw.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Neckermann touroperator wakacje Wenezuela odszkodowanie urlop impreza turystyczna nieudane wakacje sąd pozew Kronika Beskidzka brud problemy all inclusive turyści rozczarowani turyści prawa turysty branża turystyczna reklamacja Kronika Beskidzka Polacy niemiecki Neckermann


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję