Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Walczył z Neckermannem i wygrał
Mężczyzna, niezadowolony z wakacji zorganizowanych przez biuro podróży Neckermann, otrzymał odszkodowanie w wysokości 17 tys. zł - poinformowała "Kronika Beskidzka".
Dwa lata temu, wspomniany wyżej mężczyzna, wraz z żoną i dwójką dzieci, wybrał się na wakacje do Wenezueli. Rodzina skorzystała z oferty zamieszczonej w niemieckim katalogu biura Neckermann. Wczasy wykupiła w Polsce.
Jak wspomniał rozżalony mężczyzna, w rozmowie z "Kroniką Beskidzką", wcześniej wiele razy korzystał z usług tego organizatora i był zadowolony. Jednak ostatnie wakacje były nieporozumieniem, któremu od początku towarzyszyły same problemy. Zaczęło się od tego, że rodzina nie mogła wejść do jednego z dwóch zarezerwowanych pokoi. W zamku tkwił złamany klucz, który skutecznie zablokował drzwi.
Po pokojach biegały szczury, jaszczurki i myszy. Przeciekał stary dziurawy dach. Pomimo iż rodzina zakupiła ofertę all inclusive, nie miała co jeść. Brakowało żywności. Stoły w restauracji były lepkie od brudu, co przyciągało szwadrony tłustych much, które krążyły po resztkach jedzenia. Turyści byli zmuszeni radzić sobie sami - łowili ryby i korzystając z uprzejmości tubylców smażyli je na plaży.
Po powrocie z ekstremalnych wakacji, mężczyzna złożył reklamację. W ramach przeprosin, Neckermann wysłał czek na poczet następnych wakacji, ale to nie dało mu satysfakcji, dlatego złożył pozew do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia.
Sąd przyznał mu rację, dlatego mężczyzna otrzymał zwrot kosztów wycieczki - 17 tys. zł z odsetkami. Turysta mówi, iż początkowo obawiał się występować do sądu, ale teraz nie żałuje. Co więcej, radzi innym, aby podobnie jak on, korzystali ze swoich praw.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-07-27 13:39 89.234.218.*]
Rozumiem, że biuro podróży zarabia na wynegocjowanych upustach, których pojedynczy turysta by nie uzyskał oraz na zapewnieniu usług, które dla pojedynczego turysty byłyby zbyt drogie. Jedną z takich usług (za któą należą się pieniądze) jest sprawdzenie i zapewnienie odpowiedniego standardu na miejscu. nawet w kraju rządzonym przez populistów lub dyktatorów. Jeżeli standard odbiega od oczekiwań, to biuro podróży nie powinno sprzedawać takiej usługi. Odszkodowanie słusznie należy się. Nalezy się rownież innym turystom (oraz biuru Neckermann) merytoryczna, chłodna i rzetelna informacja na temat zaistniałego niewywiązania się ze zobowiązań.
Koledzy, którzy lata temu byli na Mauritiusie opowiadali o jaszczurkach biegających po suficie (i wpadających do drinków) z sympatią, bo nie było much. Ale szczury....
Robert odpowiedz »Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-07-30 14:25 77.253.207.*]
a w Rainbow jak będziecie na objazdówce w Hiszpanii to nie zdziwcie się jak będziecie mieć hotel bez klimatyzacji, lato, 40stC albo więcej i brak klimatyzacji , przepraszam , klimatyzacja jest tylko nie działa, od lat!!! odpowiedz »
Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-08-03 00:18 79.173.49.*]
straszne odpowiedz »
Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-07-27 14:40 83.238.170.*]
Z opisu wynika, że w grupie byli również turyści z Niemiec. Ciekawe jak rozwiązały się ich roszczenia i ile to kosztowało Neckermana. Coś tak myślę, że więcej niż tylko zwrot za imprezę. odpowiedz »
Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-07-27 15:26 77.79.230.*]
No to się zacznie... Pamiętam reklamację z safari. Były muchy i klient "drżał w obawie przed malarią, zamiast rozkoszować się urlopem". Dobrze, że nie przeszkadzały mu większe zwierzęta typu słonie i żyrafy.... odpowiedz »
Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-07-30 10:24 83.31.249.*]
to dostał odszkodowanie czy zwrot kosztów ? bo to różnica. odpowiedz »
Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-07-30 19:53 80.52.226.*]
widac chinczycy do wenezueli jeszcze nie jeżdżą. odpowiedz »
Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-07-31 18:35 79.185.129.*]
A jak wam się podoba reklamacja z wycieczki, gdzie wyżywienie było serwowane ... "na kolację podano tylko jedną porcję pierogów" odpowiedz »
Wygrał z biurem podróży w sądzie
[2012-08-02 23:15 31.61.254.*]
bardzo słusznie najpierw walczymy o upusty , a potem w sądzie. Biura - należy zatrudniać młodych i dynamicznych , tanich pilotów i przewodników ,rezerwować tylko tanie hotele , koniecznie tanich przewoźników i to wszystko należy sprzedać na gruponie , a co? nie stać nas potem się ogłosi bankructwo tak wygląda dzisiaj tzw. Polska branża turystyczna na której czele stoi pan Jacuś super gościu i pani Anetka - to jest katastrofa a nie branża!!!!! i bankrutujcie !!! głupki !!!!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział aktualności dnia:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Wybuch wulkanu - nie żyje czterech turystów
Wzrost ruchu czarterowego na bydgoskim lotnisku
Sky Club: wyprzedaże nie tylko w branży odzieżowej
Województwo pomorskie nagrodzone
Londyn bez legendarnych taksówek?
Ile politycy wydaja na podróże, restauracje i hotele
Górale testują fasiąg nowej generacji
Nostalgiczna podróż szlakiem Titanica
Restauracja odpiera oskarżenia o dyskryminację
Polski System Informacji Turystycznej