Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Jak samodzielnie pozycjonować stronę biura podróży?
Jak samodzielnie pozycjonować stronę biura podróży w wyszukiwarce? Jak prowadzić efektywną promocję hotelu na wybrane słowo kluczowe? Jak bezpłatnie, ale skutecznie wykorzystać media społecznościowe w marketingu turystycznym? W jaki sposób zdobywać i angażować fanów hotelu na Facebooku?
Na te pytanie, a także inne, branża turystyczna i hotelarska znajdzie odpowiedzi już 12 lutego 2013 roku, w trakcie kolejnej edycji Akademii eTravel w Krakowie. Na uczestników czeka praktyczna wiedza z zakresu marketingu internetowego. Głównym tematem szkolenia będzie przedstawienie krok po kroku takich zagadnień jak: promocja turystyki w wyszukiwarce, efektywne prowadzenie działań promocyjnych na słowa kluczowe oraz komunikacja marketingowa biur podróży i obiektów hotelarskich w mediach społecznościowych, takich jak Facebook. Google Plus i wielu innych.
Akademia eTravel to cykl spotkań turystyki i hotelarstwa z marketingiem online. To przede wszystkim praktyczne porady, inspiracje i przykłady na temat tego, jak skutecznie wykorzystać internet w promocji biura podróży, agencji turystycznej, hotelu, pensjonatu i innych obiektów noclegowych.
"Niemal każde biuro podróży i każdy hotel posiada własną stronę internetową. Wiele z tych stron jest świetnie przygotowanych do prowadzenia sprzedaży usług. W praktyce jednak nie sprzedają! Dzisiaj firmy turystyczne i obiekty hotelarskie stoją przed kolejnym wyzwaniem. W jaki sposób zwrócić uwagę kilkunastu milionów osób, poszukujących usług turystycznych w internecie, i jak zachęcić ich do odwiedzenia właśnie naszej strony WWW? Akademia eTravel w praktyce pokażę rozwiązania, które można wprowadzać w życie od razu" - mówi dr Rafał Marek, organizator warsztatów eTravel i praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w promocji turystyki i hotelarstwa w internecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Marketing w turystyce - szkolenie
[2013-01-28 11:16 213.180.137.*]
więcej informacji o Akademii eTravel w praktyce tutaj: http://turystykawinternecie. pl/akademia-etravel-w-praktyce/ odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Jakie pokoje wybierano w marcu w hotelach?
Promy na trasie Dover - Calais pływają już 190 lat
Letnia kampania w kawiarniach Coffeeheaven
W Moskwie powstanie park rozrywki Universal Park&Resorts
Konferencja na EuroGastro 2014
Dzienio, Sulej, Mingos - szukam oszukanych przez tą babę
Przewoźnik lotniczy ogłasza konkurs
Babimost zaprasza linie lotnicze do siebie
Nowa infrastruktura na lotnisku
Hotel Anders organizuje Mistrzostwa Świata
PIT będzie certyfikował nowych pilotów