Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Złoty Laur Konsumenta dla wydawnictwa Bezdroża już po raz czwarty
Turystyczne wydawnictwo Bezdroża już czwarty raz z kolei otrzymało "Złoty Laur Konsumenta 2008" w kategorii Przewodniki.
"Laur Konsumenta" to program konsumencki, który wyłania co oku produkty i marki najwyższej jakości w prawie 300 kategoriach. Wyróżnienia przyznawane są od czterech lat przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej na podstawie badań polskich konsumentów. Sami klienci dokonują wyboru najwyżej cenionych produktów i oddają głos na ulubioną markę.
Wydawnictwo Bezdroża zostało założone przez dwójkę miłośników podróży w roku 1999. Pomysłodawcami przewodników dla globtroterów, a zarazem autorami pierwszej publikacji po Mongolii wydanej w 2000 roku byli Dominika Zaręba i Tomasz Ostrowski. Zafascynowani kulturą nomadów Azji Środkowej i dziką przyrodą tego regionu postanowili podzielić się swą wiedzą i napisali przewodnik pt. "Mongolia. Nie tylko step". Niemal równocześnie z mongolskim wydany został przewodnik po regionie Bajkału, a w kolejnym roku publikacje po terenach Europy Wschodniej - po regionach Ukrainy i Rumunii. - Wydawnictwo rozwinęło się bardzo szybko - mówi Tomasz Ostrowski, Dyrektor Wydawnictwa i jego współzałożyciel. - Od początkowego obrotu 18 tys. zł i oferty w postaci 2 tytułów, doszliśmy do do pozycji trzeciego gracza na rynku przewodników z obrotem przekraczającym 2,6 mln i ponad 70 tytułami przewodnikowymi. Okres największej dynamiki wzrostu sięgającej 250% rocznie przypadł na lata 2003-2004. Od końca 2005 roku firma jest wyłącznym partnerem Michelin na Polskę w zakresie wprowadzania serii Zielonych Przewodników Michelin. W roku 2007 firma stała się częścią Grupy Wydawniczej Helion S.A - dodaje Ostrowski.
Komentarze
Tagi:
Dział wydawnictwa:
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Powstanie katalog ofert incentive z
Spragnieni Podróży - fragment
ETC publikuje wskazówki jak uczynić turystykę bardziej
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Francja: możliwa likwidacja licencji dla biur podróży?
Boliwia: 13 turystów zginęło w wyniku zderzenia dwóch autokarów
Powódź zagraża polskiej branży turystycznej?
Będzie nowe połączenie lotnicze na trasie Szczecin/Goleniów - Oslo
Nowa atrakcja turystyczna Warszawy
Wenezuela - powrót pociągów po 70 latach
Krakowska Linia Muzealna - w wakacje podróż zabytkowymi tramwajami
Wizz Air: w styczniu ruszy czasowe połączenie Poznań - Mediolan
Gdańsk powalczy o tytuł: Europejska Stolica Kultury 2016
UOKiK zachęca rozczarowanych klientów do składania reklamacji na usługi hotelarskie
Nowy Rok na krakowskim Rynku powitało 60 000 osób!
Ryanair poleci ze Szczecina do Birmingham