Lufthansa współpracuje z Vayant i Criteo
Lufthansa rozpoczyna korzystanie z usług firm Vayant i Criteo, które pomogą dostarczać pasażerom spersonalizowane reklamy. Technologia ta wykorzystuje rozwiązanie do wyszukiwania i prezentacji spersonalizowanych reklam najbardziej konkurencyjnych połączeń lotniczych, aby zwiększyć sprzedaż.
Criteo to firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym oraz Vayant Travel Technologies, dostawca sposobów wyszukiwania, wyceniania i sprzedaży połączeń lotniczych, ogłosiły dziś współpracę, dzięki której cyfrowe reklamy Criteo będą prezentować ceny połączeń lotniczych w czasie rzeczywistym.
Pozwoli to liniom lotniczym przedstawiać podróżnym spersonalizowane reklamy, zawierające najbardziej atrakcyjne ceny biletów. To ważny komponent marketingu efektywnościowego, bo aż 92 procent konsumentów uważa cenę za najważniejsze kryterium w podejmowaniu decyzji odnośnie zakupu biletu lotniczego. Partnerstwo Criteo / Vayant Travel Technologies zostało zawiązane w odpowiedzi na potrzeby Lufthansy, która chciała prezentować swoim klientom adekwatne reklamy.
"Wykorzystanie danych z platformy Vayant umożliwi prezentację spersonalizowanych reklam wyświetlających konsumentom najlepsze ceny w czasie rzeczywistym. Reklamy są wyświetlane na każdym urządzeniu czy punkcie kontaktu - na monitorze, urządzeniu mobilnym, w aplikacji, poczcie elektronicznej. Niewiele linii lotniczych korzysta z takiego rozwiązania w swoich działaniach marketingowych, dlatego cieszymy się, że partnerstwo z Vayant otworzyło takie możliwości."- powiedział Eric Eichmann , prezes i dyrektor operacyjny w Criteo.
Integracja rozwiązania FastSearch od Vayant, które wyświetla aktualne wyniki wyszukiwania połączeń lotniczych, pozwoli liniom na znaczące zwiększenie sprzedaży. Jako lider w branży lotniczej, Lufthansa jest pierwszą linią lotniczą, która w swoich działaniach marketingowych wykorzystała spersonalizowane reklamy, zawierające najbardziej atrakcyjne ceny biletów. Wstępne wyniki wskazują na ponad 100-procentowy wzrost współczynnika konwersji.
"Lufthansa pragnie zapewnić podróżnym najlepsze wrażenia, zarówno online jak i w powietrzu. Ta współpraca pozwala na poprawę doświadczenia zakupowego naszych klientów. Potencjalni podróżni są bardziej świadomi konkurencyjnych taryf na intersujących ich trasach. W rezultacie obserwujemy znaczny wzrost ruchu na naszej stronie."- powiedział Sebastian Riedle , Dyrektor Globalnej Sprzedaży Online i Usług Mobilnych w Lufthansa German Airlines .
"Łącząc kompetencje Vayant w wyszukiwaniu i wycenie połączeń, z technologią marketingu efektywnościowego Criteo, otworzyliśmy nowe drzwi dyrektorom marketingu linii lotniczych. Wdrożenie nowego rozwiązania przebiegło sprawnie i nie wymagało dużego wysiłku ze strony linii lotniczej. Efekty przyszły natychmiastowo w postaci pozytywnego wpływu na sprzedaż biletów on-line." - dodał Eric Dumas, dyrektor generalny Vayant.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
O czym pamiętać organizując konferencje?
Czym kierujemy się przy wyborze restauracji?
Ruszyła TravelTube - platforma szkoleniowa dla branży turystycznej
Rośnie konkurencja dla polskiego Pendolino?
Piloci Lufthansy grożą strajkami
Powstał ranking najbardziej atrakcyjnych miast świata
Tripsta.pl wprowadza nową metodologię zarządzania
Jak znależć miejsce na prawdziwy odpoczynek?
Best Western już w dziesiątym województwie
Nowa oferta inwestycyjna Condohotels Group
Warszawscy restauratorzy zostaną przeszkoleni
Wakacyjni Zwiadowcy Kraju zaatakują Polskę?
Rynek cydru będzie się rozwijał?
W 7 dni dookoła Wysp Kanaryjskich?