Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilotaż Paryż + Zamki
- Pilot na wyjazd studyjny w Trójmieście/15-17.09
- Specjalista ds. sprzedaży Gorzów Wlkp.
- SPECJALISTA DS. PRZETARGOWYCH
- Specjalista ds.Turystyki w Zawierciu
- Pilotaż wycieczki do Łodzi
- pilotaż wycieczki do Hiszpanii 18-26.09
- Specjalista ds. turystyki / Organizator turystyki
- Kierownik biura podróży
- Pilot Medjugorie 6-13.09.2025


Nowe funkcje w Travelport Smartpoint
2014-12-24Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowych funkcji do Travelport Smartpoint - aplikacji handlowej dla biur podróży.
r e k l a m a
Aplikacja oferuje teraz pracownikom biur podróży możliwość dokonywania takich samych rezerwacji, jakich podróżni mogą dokonywać samodzielnie w Internecie, łącznie ze zdjęciami, porównaniami i mapami lokalizacyjnymi — a wszystko to w ramach zintegrowanego procesu obsługiwanego w jednym miejscu.
Najważniejsze funkcje najnowszej wersji aplikacji Travelport Smartpoint:
- Wyświetlanie ocen hoteli i opinii o nich z platformy TripAdvisor bezpośrednio na ekranie pracownika biura podróży, co umożliwia lepsze obsłużenie klienta poprzez zaoferowanie podróżnym cennych porad i ofert porównawczych.
- Funkcja Travelport Trip Quote umożliwiająca generowanie ofert dla klientów i wysyłanie ich pocztą elektroniczną bezpośrednio z aplikacji Travelport Smartpoint. Zwiększa to sprawność i wydajność pracy, a jednocześnie oferuje klientom przejrzyste informacje umożliwiające podjęcie decyzji dotyczących podróży najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.
- Funkcja Agent Alert przypominająca pracownikom biur podróży, aby podczas rezerwowania dla klienta lotu wymagającego skorzystania z noclegu, rozważyli dodanie noclegu w hotelu lub wynajęcie samochodu z odpowiednio dopasowanymi podpowiedziami. Pozwala to zwiększyć przychody biura.
- Nowe funkcje ukierunkowane na klientów, takie jak rozbudowana historia rekordów PNR pozwalająca zwiększyć wydajność pracy i lepiej spersonalizować oferty w celu zacieśnienia relacji z klientami.
- Więcej opcji dokonania płatności, szczególnie istotnych w przypadku dokonywania rezerwacji miejsc hotelowych, włącznie z modyfikatorami przedpłat i płatnościami za pomocą jednorazowych kart kredytowych oferowanych przez firmy takie jak eNett.
Najnowsza wersja aplikacji jest również zintegrowana z rozwiązaniem Rich Content and Branding dla linii lotniczych, co zwiększa możliwości sprzedaży produktów powiązanych. Z rozwiązania tego korzysta już ponad 80 linii lotniczych (ostatnio do tego grona dołączyły linie United Airlines), co pozwala pracownikom biur podróży na porównywanie i sprzedawanie produktów i usług linii lotniczych, lepsze zrozumienie oferty linii oraz zwiększenie przychodów biur poprzez sprzedawanie klientom dodatkowych usług, takich jak płatne miejsca, dodatkowy bagaż, specjalne posiłki czy możliwość korzystania z pokładowej sieci Wi-Fi.
Nowa wersja aplikacji Travelport Smartpoint zostanie wdrożona w biurach podróży na całym świecie w najbliższych kilku tygodniach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wrzesień to także czas na
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Wrocław wyróżniony w holenderskiej
OSAT nawiązuje współpracę z największym DMC na
Decyzja UOKiK w sprawie
Starsze aktualności:
Niemcy krytykowani za przywrócenie kontroli
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargi na Pakiet
TFP zacznie wypłacać pieniądze, zamiast je
Kiepskie dworce autobusowe szkodzą
Accor chwali się marką
RateHawk rozszerza możliwości z powodu
Dofinansowanie na projekty
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń
Katastrofa samolotu linii TransAsia Airways
Agoda będzie współpracowała z Jeju Air
Prezes Kolei Śląskich nie płacił ZUS. Był chory.
Nowy program Odpowiedzialne Smażenie
PIT apeluje w sprawie opodatkowania biur podróży
Noclegi w polskich górach tańsze niż rok temu
Polscy turyści obniżają standard
Jednodniowe restauracje zawitają do Katowic
I etap konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013 zakończony
5% taniej, ale tylko u ... wszystkich!
Podsumowanie Europejskiego Kongresu SPA 2013
Ostrzeżenia dla podróżujących Polaków