Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Pasażerowie British Airways cenią sobie wygodę
Pasażerowie British Airways po raz kolejny zostali poddani ankiecie. Pytano m.in. o komfort podróży oraz popularność technologii mobilnych.
Badania wskazują na rosnącą popularność innowacyjnych rozwiązań wśród pasażerów podróżujących liniami lotniczymi na małych odległościach. Do najbardziej praktycznych rozwiązań z tej dziedziny Polscy pasażerowie zaliczyli odprawę online (39%). Na drugim miejscu uplasował się e-bilet (30%). Zdecydowanie mniejszym zainteresowaniem cieszą się takie rozwiązania, jak mobilna karta pokładowa, czy możliwość rezerwacji miejsc siedzących przez internet. Te udogodnienia wybiera jedynie 10-15% klientów British Airways. Aż 64-70% Polaków ceni sobie możliwość surfowania w sieci podczas lotu oraz korzystania z telefonu komórkowego.
Podczas lotu pasażerowie cenią sobie również wygodne fotele (43%) oraz profesjonalną obsługę podczas lotu, którą docenia aż 72% pasażerów z Polski. Na dobre wspomnienia z podróży wpływa również darmowy posiłek (53%).
Przeważająca ilość, bo aż 70% przebadanych pasażerów podróżuje w celach rekreacyjnych, podczas gdy loty biznesowe stanowią 30% ogółu. Podobnie jest z ilością zabieranych bagaży. Niemal 80% pasażerów podróżuje z bagażem podręcznym - ciekawe dlaczego?
Ankieterzy British Airways zapytali także o preferowane formy spędzania czasu podczas lotu. 69% naszych rodaków umila sobie czas w podróży dobrą książką. W tej kategorii wygrali Niemcy, u nich odsetek ten wyniósł 86%. Rodacy dużo bardziej cenią sobie po prostu odpoczynek, bądź dyskusje ze współpasażerem.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie niemal dwóch tysięcy Europejczyków korzystających, co najmniej dwa razy do roku z lotów krótkodystansowych.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Dział transport:
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Enter Air powiększa bazę
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Nowy touroperator wkracza na rynek
Czy Eurolot pójdzie własną drogą?
Frytki kością niezgody między Francuzami i Belgami
Biura: lepsza sprzedaż czarterów
Nowe nagrody w systemie lojalnościowym
Sprawa Adriatyku- do czego jeszcze doprowadzi Polskie Prawo?
TAP najlepszy na trasach afrykańskich
Turyści sięgają po Cypr Północny
Powstanie największy na świecie diabelski młyn
Polscy touroperatorzy zainteresowani Andorą
20 milionów dla barów mlecznych
Internetowy Kurs Minimum Sanitarne GHP GMP HACCP