Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Pasażerowie British Airways cenią sobie wygodę
Pasażerowie British Airways po raz kolejny zostali poddani ankiecie. Pytano m.in. o komfort podróży oraz popularność technologii mobilnych.
Badania wskazują na rosnącą popularność innowacyjnych rozwiązań wśród pasażerów podróżujących liniami lotniczymi na małych odległościach. Do najbardziej praktycznych rozwiązań z tej dziedziny Polscy pasażerowie zaliczyli odprawę online (39%). Na drugim miejscu uplasował się e-bilet (30%). Zdecydowanie mniejszym zainteresowaniem cieszą się takie rozwiązania, jak mobilna karta pokładowa, czy możliwość rezerwacji miejsc siedzących przez internet. Te udogodnienia wybiera jedynie 10-15% klientów British Airways. Aż 64-70% Polaków ceni sobie możliwość surfowania w sieci podczas lotu oraz korzystania z telefonu komórkowego.
Podczas lotu pasażerowie cenią sobie również wygodne fotele (43%) oraz profesjonalną obsługę podczas lotu, którą docenia aż 72% pasażerów z Polski. Na dobre wspomnienia z podróży wpływa również darmowy posiłek (53%).
Przeważająca ilość, bo aż 70% przebadanych pasażerów podróżuje w celach rekreacyjnych, podczas gdy loty biznesowe stanowią 30% ogółu. Podobnie jest z ilością zabieranych bagaży. Niemal 80% pasażerów podróżuje z bagażem podręcznym - ciekawe dlaczego?
Ankieterzy British Airways zapytali także o preferowane formy spędzania czasu podczas lotu. 69% naszych rodaków umila sobie czas w podróży dobrą książką. W tej kategorii wygrali Niemcy, u nich odsetek ten wyniósł 86%. Rodacy dużo bardziej cenią sobie po prostu odpoczynek, bądź dyskusje ze współpasażerem.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie niemal dwóch tysięcy Europejczyków korzystających, co najmniej dwa razy do roku z lotów krótkodystansowych.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nowy touroperator wkracza na rynek
Czy Eurolot pójdzie własną drogą?
Frytki kością niezgody między Francuzami i Belgami
Biura: lepsza sprzedaż czarterów
Nowe nagrody w systemie lojalnościowym
Sprawa Adriatyku- do czego jeszcze doprowadzi Polskie Prawo?
TAP najlepszy na trasach afrykańskich
Turyści sięgają po Cypr Północny
Powstanie największy na świecie diabelski młyn
Polscy touroperatorzy zainteresowani Andorą
20 milionów dla barów mlecznych
Internetowy Kurs Minimum Sanitarne GHP GMP HACCP