Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
LOT wprowadza nowe narzędzie
Od 27 marca, osoby korzystające z usług LOT-u mogą szybciej wyszukiwać rejsy dzięki wyszukiwarce lotów Google. Narzędzie ułatwi podróżnym poszukiwanie najdogodniejszych dla siebie połączeń lotniczych.
Wyszukiwarka lotów Google umożliwia porównywanie cen oraz terminów danych rejsów. Wchodząc na stronę internetową można również korzystać z bardziej zaawansowanych opcji. Poza możliwością analizowania najtańszych terminów przy użyciu wykresu, klienci mogą liczyć też na interaktywną mapę, która wizualnie pomaga ocenić oferty. Wyniki łatwo dają się zapisywać i porównywać. Co ważne, samej rezerwacji można szybko dokonywać bezpośrednio na stronach linii lotniczych współpracujących z Google, ale już bez ponownego wpisywania dat.
Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google w Polsce jest zadowolona ze współpracy z liniami lotniczymi. "Chcemy, by podróżujący Polacy mogli przeszukiwać, porównywać i rezerwować loty tak szybko i wygodnie jak to możliwe. Wyszukiwarka lotów Google jest łatwa w użyciu, a my nawiązujemy współpracę z kolejnymi liniami lotniczymi na całym świecie, by była jeszcze lepsza." - powiedziała.
Kierownik działu E-commerce w PLL LOT, Arkadiusz Gawryluk podkreśla, że przewoźnik chce iść z duchem czasu. "Rynek dynamicznie się zmienia, a my jako LOT szukamy nowych kanałów dystrybucji, poprzez które dotrzemy z naszą ofertą do podróżnych. Pasażerowie coraz częściej korzystają z Internetu, by znaleźć najbardziej dogodne połączenie czy atrakcyjne ceny. Dlatego w ostatnim roku LOT wprowadził szereg rozwiązań mobilnych, jak choćby nowa, bardziej przyjazna strona internetowa czy aplikacja ułatwiająca sprawdzanie najnowszych promocji i dokonywanie rezerwacji z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Teraz rozpoczęliśmy współpracę z Google, tworząc naszym pasażerom kolejną możliwość łatwego i szybkiego wyszukiwania połączeń, z uwzględnieniem rynku polskiego, na którym mamy mocną pozycję." - wyjaśnił.
Według badań, platforma Google znana jest większości polskich użytkowników (nawet 97% zasięgu), dzięki czemu dostępność oferty przewoźnika znacznie się zwiększy.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
PKP ogłasza konkurs na fotografię gdańskiego dworca
Zawiodła nawigacja. Samoloty pasażerskie prawie się zderzyły
Ośrodki wypoczynkowe fałszują koncesje?
Zakopane organizatorem Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym?
Konkurs na najlepszy produkt dla hotelu
Zakopane dołączyło do akcji za pół ceny!
sprzedam bilety 2 z Wrocławia do Alicante
Wakacyjna kolekcja Wezyr Holidays
Wrocław: nowy trzygwiazdkowy hotel
Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek Superbrands