Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Czy warto wdrożyć system gastronomiczny w lokalu?
Nowoczesne i wydajne rozwiązania informatyczne wspomagają każdy biznes.
Na stałe zadomowiły się również w lokalach gastronomicznych. Wzrost kontroli sprzedaży, wzrost efektywności pracowników, a w efekcie wzrost satysfakcji klientów. Tak w skrócie można określić najważniejsze zalety systemów dla gastronomii.
Systemy gastronomiczne sprawdzają się w każdym typie lokalu. Niezależnie czy jest to kawiarnia, bar czy restauracja większość programów dostępnych w tej chwili na rynku jest elastycznych i można je dostosować ściśle według własnych potrzeb. Zaawansowane możliwości pozwalają między innymi na praktycznie dowolne dostosowanie uprawnień użytkowników systemu, zaawansowane raportowanie sprzedaży czy wprowadzenie programów rabatowych.
Wdrożenie systemu gastronomicznego w restauracji przynosi szereg korzyści: eliminuje 99% pomyłek, poprawia wydajność każdego z pracowników, podnosi prestiż lokalu.
Dodatkowo staje się narzędziem wspierającym marketingowo. Posiadając system sprzedażowy możemy w łatwy i szybki sposób stworzyć program lojalnościowy. Klientom wręczamy karty z rabatem wprowadzone wcześniej do systemu. Klient przychodząc do restauracji okazuje kartę z np. 10% rabatem na danie główne, obsługa przy naliczaniu rachunku przeciąga ją przez czytnik, a system automatycznie zmniejsza rachunek za danie główne o posiadany rabat.
Inna możliwość wykorzystania systemu to kampania promocyjna realizowana poprzez wysyłkę SMS. Do klientów wysyłamy SMS z kodem promocyjnym, który podaje przy składaniu zamówienia. W zależności od rodzaju promocji klient otrzyma rabat za zamówione danie lub otrzyma np. kawę gratis.
Prowadząc restaurację i chcąc osiągnąć sukces na rynku musimy brać pod uwagę potrzeby klientów. A one nieustannie rosną. Programy dedykowane dla branży gastronomicznej zwiększają jakość obsługi, a tej klienci wymagają coraz wyższej. Poprawiając komunikację pomiędzy kuchnią a obsługą sali system pozwala na skrócenie czasu realizacji zamówienia nawet o 30%. W efekcie kelnerzy mogą obsłużyć w tym samym czasie większą ilość zamówień. Co z kolei wpływa na większą ilość klientów obsłużonych danego dnia.
Zdaniem Jacka Jankowskiego z portalu dla-gastronomii.pl atrakcyjna cena systemu to nie wszystko. Ważna jest przede wszystkim funkcjonalność i o tym nie możemy zapominać. System powinien wspierać pracę i ją ułatwiać. Jeśli jest przeciwnie - to pojawia się podstawowe pytanie: po co nam system? "Dla nas zakup systemu bez prezentacji czy testów można porównać do zakupu kota w worku. Ważne by przed zakupem poznać system i proces sprzedaży z jego pomocą. Biorąc pod uwagę potrzeby restauratorów wychodzimy z propozycją systemu na próbę na pół roku." - dodaje.
W pełni funkcjonalny i profesjonalny system gastronomiczny można przetestować za jedyne 1 zł. Czas jest w zupełności wystarczający, by poznać działanie systemu i ocenić jego przydatność dla swojego lokalu. Możliwość porównania działania restauracji z systemem i bez jest bezcenna. Tym bardziej, że takiej możliwości nie znajdziemy nigdzie indziej.
"Jesteśmy łódzką firmą. Chcemy wspierać lokalny biznes gastronomiczny, dlatego naszą propozycję jest skierowana do nowych, jak i działających już lokali gastronomicznych z naszego województwa." - mówi Jacek Jankowski.
Co szczególnie ważne, lokal testujący system po zakończeniu testowego okresu nie jest zobowiązany do zakupu systemu. Dodatkowym atutem oferty jest możliwość zakupu systemu w obniżonej cenie po upływie testowego półrocza.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Systemy gastronomiczne w restauracjach
[2015-03-16 14:32 77.252.178.*]
System sprzedażowy nawet powiązany z komunikacją z kuchnią to tylko widoczna dla gości część oprogramowania, którą można przetestować dość łatwo i opór załogi nie będzie zbyt duży. Problem jest z wdrażaniem powiązanego systemu magazynowego. Stworzenie i dostrojenie receptur w normalnie zatowarowanej kuchni trwa wiele miesięcy a i tak wychodzą dziurawe remanenty. Kucharze bardzo nie lubią dociekania tego powodów i analizowania food cost. odpowiedz »
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Pesa dostarczy lokomotywy dla PKP Intercity
Kto stworzy meteorologiczne osłony dla lotnisk?
Polacy wyjadą do Chorwacji, Włoch i Hiszpanii
PiS domaga się kontroli przewoźnika
Nowy portal turystyczny uporządkuje dane?
Wieża Eiffla bardziej ekologiczna
Tanie linie lotnicze to jest to co tygrysy lubią najbardziej
Dobry moment na sprzedaż hotelu?
Polska Organizacja Turystyczna nagradza gwiazdy
Czas na śląskie, czyli wodzionka, fitka, zalewajka
Aj dont anderstend - czyli turyści w akcji
Alfa Star notuje wzrost sprzedaży
Subway ogłasza nową akcję promocyjną
Wizz Air znów zmienia termin powrotu do Modlina
Spadają ceny hoteli niższej kategorii
Szkolenia, kursy, przyszła praca.