Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Małopolska - medal za najlepszą kampanię promocyjną w Polsce
Województwo Małopolskie otrzymało prestiżowy medal Mercurius Gedanensis w kategorii najlepsza kampania promocyjna w Polsce. Nagroda, którą wręczono Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Małopolskiego podczas Targów Turystycznych w Gdańsku jest wyróżnieniem za najlepszy produkt turystyczny, katalog, serwis www, kampanię promocyjną i naukową. Jury nagrodziło m.in. kampanię promocyjną regionu pt. "Małopolska Zimą w iPhonie" z Justyną Kowalczyk, zrealizowaną wspólnie z firmą Amistad oraz serwis www kampanii www.discover.malopolska.pl.
W 2010 roku samorząd województwa wystartował z kampanią promocyjną regionu pn. "Małopolska w akcji", której twarzami są znani sportowcy związani z Małopolską. Częścią kampanii, której patronuje Justyna Kowalczyk był bezpłatny cyfrowy przewodnik "Małopolska zimą" przygotowany na platformy iPhone i Android w językach polskim i angielskim. Przewodnik dla miłośników białego szaleństwa, stworzony przez firmę Amistad, uznano za jedno z najciekawszych narzędzi promocyjnych w Polsce.
Kampania była finansowana z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach kampanii "Małopolska w akcji" (kampania promocyjna na wybranych rynkach zagranicznych z wykorzystaniem wizerunku małopolskich sportowców).
Projekt "Małopolska zimą w iPhonie" został objęty patronatem medialnym przez: Radio Kraków, Rynek Podróży, SKI Magazyn oraz Magazyn Górski.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział targi, konferencje, workshop:
POT promuje Polskę w Europie i
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
POT przyznała rekomendacje na lata
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Rusza budowa nowego hotelu w Krakowie
Atena z Oświęcimia - a jednak bankructwo?
Jakie trendy obowiązują w cateringu?
Otwarcie nowego polskiego lotniska coraz bliżej
Francuski McDonald`s wprowadza śniadania nad Sekwaną
Dla kogo HolidayCheck Quality Selection 2012?
OLT Express ma zakaz używania reklamy
Przydatny sklep z materiałami o tematyce geograficznej