TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






6 godzin czekania w szczerym polu

Pół tysiąca osób podróżujących pociągiem spędziło niemal 6 godzin bez jedzenia, picia i możliwości skorzystania z toalety. Wbrew pozorom tym razem nie chodzi o żadnego z polskich przewoźników.


Te dantejskie sceny były udziałem pasażerów podróżujących z Penzance do stacji Londyn-Paddington pociągiem należącym do First Great Western. Władze spółki w komunikacie prasowym biją się w piersi, określając incydent jako "sytuację nie do zaakceptowania". Wszyscy pasażerowie mają dostać zwrot pieniędzy za bilety.

Pasażerowie opisywali sytuację jako potworną twierdząc, że zostali potraktowani niczym bydło. Według ich relacji skład był przepełniony i w każdym z wagonów znajdowało się po około 20 osób, które nie miały miejsc siedzących.

Przyczyną zatrzymania pociągu na tak długi czas była awaria. Na skutek usterki jednej z rur doszło do zablokowania hamulców.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
awaria pociągu przepełniony skład zablokowanie hamulców First Great Western Penzance Londyn-Paddington


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję