Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Ofensywa reklamowa eholiday.pl
W pierwszych miesiącach tego roku Grupa eholiday.pl zintensyfikowała swoje działania promocyjne i wizerunkowe.
Po raz pierwszy w historii spółka postawiła na reklamę zewnętrzną, wykorzystując do tego celu billboardy oraz nośniki na wiatach przystankowych. Kampanię uzupełnią też spoty reklamowe, które pojawią się w jednym z najbardziej rozpoznawalnych telewizyjnych kanałów podróżniczych.
Pierwsza odsłona akcji promocyjnej ruszyła 1 lutego br. i objęła kilkadziesiąt billboardów o powierzchni 12 i 18 mkw. z hasłem: "Wszystkie noclegi w Polsce mają jeden adres - eholiday.pl". Nośniki stanęły w pobliżu centrów handlowych w największych aglomeracjach w Polsce, a także w wybranych miejscowościach turystycznych i drogach dojazdowych do tychże miejscowości. Akcja trwała do końca lutego.
W marcu br. reklamy eholiday.pl można było zobaczyć w dwudziestu nowych miejscach zlokalizowanych w centrum Warszawy. Nośniki o wymiarach 1m x 1,5 m przez cały miesiąc prezentowane były na wiatach stołecznych przystanków autobusowych i tramwajowych. Kreacja i slogan nawiązywały do lutowej kampanii: "Noclegi? Teraz wszystkie mają jeden adres - eholiday.pl".
Poza reklamą zewnętrzną kreacje eholiday.pl pojawiały się regularnie w pismach branżowych i specjalistycznych, w magazynach kolorowych oraz prasie codziennej.
Już 10 kwietnia rusza kampania promocyjna w popularnym brytyjskim kanale telewizyjnym o profilu podróżniczym - Travel Channel. Spoty reklamowe emitowane będą w najlepszym czasie antenowym. Kampania potrwa do końca kwietnia. Grupa eholiday.pl wspierać będzie także program telewizyjny "Hotelowe Rewolucje". Gospodarzem tego programu jest hotelarski guru, Anthony Melchiorri, który pomaga hotelom przeżywającym trudności, przetrwać w branży i stanąć na nogi.
- Idea dzielenia się wiedzą i pomoc merytoryczna obiektom noclegowym jest nam szczególnie bliska. Sami prowadzimy warsztaty Travel 2.0, redagujemy bloga o marketingu w turystyce, wspieramy inne inicjatywy edukacyjne, takie jak Akademia eTravel czy TravelCamp, a nasze raporty regularnie publikujemy w mediach branżowych i ogólnopolskich - powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl. Dlatego uznaliśmy, że program "Hotelowe Rewolucje" dobrze wpisuje się w naszą misję, a przy okazji kampania reklamowa w Travel Channel pozwoli nam zwiększyć zasięg i dotrzeć do osób aktywnie podróżujących - dodał szef Grupy.
Spółka już zapowiada kolejne kampanie promocyjne swojego flagowego serwisu eholiday.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Co Accor robi dla swoich klientów?
Szokujące wyniki badań w hotelach
Niemcy rzadziej wybierają krajowe linie lotnicze
Nowe Centrum Kongresowe we Wrocławiu
Small Planet Group zaczyna kolejny etap
DB sprzedaje nowe połączenie kolejowe
6 godzin czekania w szczerym polu
FRU.PL: wakacje z touroperatorem to ryzyko