Sfinks chce rosnąć dwucyfrowo
Sfinks Polska w dalszych planach ekspansji chce zwiększyć liczbę swoich restauracji. Do tej pory spółka zamykała tyle samo lokali co otwierała. W przyszłym roku ma się to zmienić.
W 2012 Sfinks, właściciel takich sieci jak - Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło zamknął 15 lokali, a otworzył 10.
Drugi kwartał 2013 pod względem wyników finansowych spółki był znacznie lepszy niż pierwszy i drugi kwartał roku ubiegłego. Pierwszy kwartał 2013 Sfinks Polska zakończył 40,1 mln złotych przychodów ze sprzedaży. Z kolei strata operacyjna wyniosła 0,15 mln zł, a strata netto 1,6 mln zł. W drugim kwartale ubiegłego roku. spółka miała 42,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, 4,1 mln zł straty operacyjnej oraz 4,9 mln zł straty netto.
Jak mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska, ważne są cele długoterminowe, dlatego spółka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę wzrostu zysku EBITDA. - Ostatnio dynamika wyniosła pięćdziesiąt parę procent i chciałbym utrzymywać tę dynamikę większą niż 20 procent - dodaje prezes.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział badania rynku i analizy:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Jak skutecznie zaistnieć w sieci?
W rosyjskich hotelach poczytasz Biblię
Sieć hotelowa wchodzi do Europy
Na Dworcu Głównym w Krakowie zamknięto jeden z peronów
Wzrosły opłaty za przejazd autostradą A2
Turystyka historyczna - bezpłatne szkolenie
Ile na wakacje wydadzą Polacy?
Nowa inicjatywa na rynku domów wakacyjnych
10 najgorszych sieciowych restauracji
"Nie przegap tego lata" w hotelach Etap