TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Sfinks chce rosnąć dwucyfrowo

Sfinks Polska w dalszych planach ekspansji chce zwiększyć liczbę swoich restauracji. Do tej pory spółka zamykała tyle samo lokali co otwierała. W przyszłym roku ma się to zmienić.


W 2012 Sfinks, właściciel takich sieci jak - Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło zamknął 15 lokali, a otworzył 10.

Drugi kwartał 2013 pod względem wyników finansowych spółki był znacznie lepszy niż pierwszy i drugi kwartał roku ubiegłego. Pierwszy kwartał 2013 Sfinks Polska zakończył 40,1 mln złotych przychodów ze sprzedaży. Z kolei strata operacyjna wyniosła 0,15 mln zł, a strata netto 1,6 mln zł. W drugim kwartale ubiegłego roku. spółka miała 42,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, 4,1 mln zł straty operacyjnej oraz 4,9 mln zł straty netto.

Jak mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska, ważne są cele długoterminowe, dlatego spółka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę wzrostu zysku EBITDA. - Ostatnio dynamika wyniosła pięćdziesiąt parę procent i chciałbym utrzymywać tę dynamikę większą niż 20 procent - dodaje prezes.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sfinks Polska WOKK Sphinx lokal gastronomiczny Sylwester Cacek restauracja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję