Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie
- BIURO PODRÓŻY ZATRUDNI KSIĘGOWĄ / SAMODZIELNĄ...
- Pilot Malta - 4-8.04.2025
- Specjalista ds. turystyki
- Pilot 22-26 września 2025 - Londyn (grupa szkolna)


Podlasie stawia na turystykę
2013-04-25Przedstawiciele władz samorządowych Hajnówki i Białowieży chcą inicjować i wspierać działania, które mogą podnieść potencjał turystyczny regionu.
r e k l a m a
Burmistrz Hajnówki, Jerzy Sirak, wójt Białowieży, Albert Waldemar Litwinowicz i Starosta Powiatu Hajnowskiego, Włodzimierz Pietroczuk podejmują współpracę na rzecz turystycznego rozwoju regionu. Kilka dni temu podpisali list intencyjny z Klastrem Marek Turystycznych Polski Wschodniej, w którym deklarują wolę współpracy w ramach inicjatywy klastrowej.
"Nasz region i jego atuty w postaci zasobów przyrodniczych, klimatycznych i kulturowych predysponuje go do roli jednego z głównych miejsc wypoczynku zarówno dla turystów krajowych, jak i zagranicznych" - mówi Jerzy Sirak. - "A województwo podlaskie powinno stać się silną marką turystyczną rozpoznawalną na skalę europejską."
"Jesteśmy otwarci na współpracę z podmiotami świadczącymi usługi turystyczne w naszym regionie" - zapewnia Albert Waldemar Litwinowicz. "Naszym wspólnym celem jest nawiązanie bliskich kontaktów między sobą, wymiana doświadczeń w zakresie działań w obszarze turystyki, promocja walorów turystycznych województwa podlaskiego, budowa silnej i rozpoznawalnej marki regionu jako obszaru atrakcyjnego pod względem walorów przyrodniczych i kulturowych"
Województwo podlaskie obfituje w liczne parki narodowe i krajobrazowe. Cechuje się różnorodnością kulturową, bogactwem tradycji i religii, a także długą lista regionalnych przysmaków. Niewątpliwym atutem regionu są jego mieszkańcy - niezwykle gościnni, dbający o lokalne zwyczaje i obrzędy.
"Olbrzymi potencjał przyrodniczy i kulturowy Podlasia stanowi naturalną podstawę dla rozwoju branży turystycznej, która wymaga jednak odpowiedniej promocji, działań marketingowych, kampanii reklamowych"- mówi Włodzimierz Pietroczuk. "Chcemy podjąć wspólny wysiłek, aby turystyczna marka szczególnie predysponowanych do rozwoju turystyki obszarów, takich jak rejon Puszczy Białowieskiej, stała się jednym z najważniejszych elementów wizerunku całego regionu" - podkreśla.
Samorządowcy deklarują podejmowanie wspólnych działań, inicjatyw i projektów, które obejmować będą między innymi: wspólne działania marketingowe i promocyjny, wizyty studyjne wzbogacające wiedzę i doświadczenie, adaptowanie najlepszych praktyk w zakresie promocji turystyki, promowanie wysokich standardów w turystyce, wspólne konferencje, promujące walory turystyczne regionu, wspólna realizacja projektów unijnych, marketingowych oraz budowanie bezpośrednich relacji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
65 lat współpracy turystycznej z
Grecja przyciąga turystów również po wysokim
Tajlandia zmieni przepisy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
65 lat współpracy turystycznej z
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Jak Kraków przepalał
Bon turystyczny powróci, ale dla
Dział przewodnicy i piloci:
Ogłoszono datę otwarcia Wielkiego Muzeum
ECTAA: Projekt reformy dyrektywy turystycznej oderwany od
Powstanie centrum koordynacji EuroVelo w
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Turystyczny dramat w Portugalii?
Rezerwacje telefoniczne - czyli jak nie jechać na wakacje
Wybrano najlepsze lotniska na świecie
Polskie hotele chcą zaistnieć w dubajskiej sieci
Problematyczna atrakcja turystyczna zostanie otwarta
Lufthansa umacnia swoją obecność w Polsce
Sindbad i Raf Trans oficjalnie
Jak się sprzedają oferty turystyczne
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Z restauracji znikną tradycyjne rachunki?
Nowe władze Polskiej Izby Turystyki
Rozmowy o nowym funduszu w turystyce
Wkrótce rusza kolejna edycja Plebiscytu Best Hotel Award
Prośba o udział w ankiecie o e-turystyce
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
SYLWESTER 2007/2008 stylu lat "PRL" stroje i muzyka z lat 60