Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
PizzaPortal.pl rośnie na Facebook`u
Na Facebooku PizzaPortal.pl jest lubiane już przez ponad 20 000 osób. Wdrożona została niedawno aplikacja do zamawiania jedzenia. PizzaPortal.pl ma obecnie ponad 2 razy więcej "lajków" niż np. Restauracje Sphinx i 3 razy więcej niż Telepizza.
Kluczem do sukcesu PizzaPortal.pl na Facebooku jest, według Alicji Poniatowskiej - specjalistki do spraw Social Media w PizzaPortal.pl - zamieszczana treść, interakcja z fanami, wsparte gruntowną analizą statystyki i aplikacja.
Staramy się zaprzyjaźnić z naszymi fanami i dzięki wpisom towarzyszyć im w ciągu dnia. Na Facebooku, podobnie jak w życiu, ważne jest poczucie humoru i dystans do siebie. Tą zasadą kierujemy się również w codziennej pracy. - mówi ekspertka.
Statystyki wpisów i analizy zachowań fanów są także ważnym elementem strategii PizzaPortal.pl na Facebooku. Dzięki tym działaniom serwis osiąga coraz lepsze rezultaty. Widzimy, że popularność fan page`a rośnie coraz szybciej i grono fanów na pewno będzie dużo większe już pod koniec roku - dodaje Poniatowska.
Do tego z pewnością przyczyni się też Aplikacja PizzaPortal.pl, która działa z powodzeniem od początku roku 2011.
Nasza aplikacja, dzięki której można zamówić jedzenie przez Facebook, cieszy się bardzo dużą popularnością wśród fanów. - mówi Dyrektor Zarządzający PizzaPortal.pl, Lech Kaniuk. Wprawdzie zamawiający fani stanowią zaledwie kilka procent wszystkich użytkowników PizzaPortal.pl, ale to dla nas bardzo ważni klienci. Szczególnie ze względu na ich lojalność.
W niedługim czasie PizzaPortal.pl planuje stworzenie własnej gry dla fanów pizzy i swojego portalu.
PizzaPortal.pl działa na rynku polskim od 2010 roku i skupia oferty ponad 1200 restauracji z ponad 140 miejscowości w całym kraju. Grupa OnlinePizza, właściciel PizzaPortal.pl, została w tym roku sprzedana Delivery Hero za około 120 mln PLN i należy obecnie do jednej z kilku największych na świecie firm z branży.
Serwis umożliwia zamawianie jedzenia online m.in. przez Interia.pl, Zumi.pl, PAYBACK, bhv.pl, Facebook.com, iPhone i TV (DIALOG). Facebook Fan Page ma ponad 20 000 fanów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Opłata klimatyczna w podkieleckiej gminie
Lekarz udzieli pomocy na plaży
Niedoszły strajk pilotów TAP powodem wielomilionowych strat
Wybieramy 6 Cudów Regionu Morza Bałtyckiego
Konflikt odbija się na izraelskiej turystyce
PIT zwraca uwagę na zagrożenia deregulacji
Listopadowe pobyty atrakcyjne cenowo
Jak nieuczciwe restauracje uzdrawiają jedzenie
Hotele Novotel przyjazne dzieciom
Nietypowy nocleg, nietypowa kolacja
Okęcie: wydano zgodę na użytkowanie tunelu
Upadło kolejne rosyjskie biuro podróży
Warszawskie Targi Turystyczne Podróże zapraszają
Jeszcze nie ma lotniska, a już są premie
Kto zostanie nowym prezesem Lufthansy?
Raf Trans będzie woził polskich piłkarzy
Nocleg w kokpicie, a może impreza w igloo?
Wygraj bilet i podróżuj z Ecolines