TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sezon na Śląskie: turyści skorzystają ze zniżek

Samorząd województwa śląskiego przeznaczył na kampanię "Sezon na Śląskie" 4 mln zł. Dzięki temu turyści, w okresie od września do końca listopada, będą mogli skorzystać w hotelach, klubach, muzeach, teatrach, kawiarniach czy ośrodkach rekreacyjnych z dużych zniżek.


W telewizji i internecie pojawią się spoty, których celem będzie zachęcanie turystów do weekendowego odwiedzenia Śląska. - Nasze poprzednie kampanie przyniosły zakładany efekt, zmieniając postrzeganie województwa śląskiego. Przełamany został stereotyp województwa jako regionu wyłącznie przemysłowego. Teraz ruszamy z pierwszą kampanią, która ma charakter nie wizerunkowy, ale produktowy - mówił w miniony czwartek Jerzy Gorzelik, wicemarszałek województwa śląskiego.

Po wakacjach, kiedy jesienią turyści zwalniają tempo, region chce stać się sposobem na zabicie jesiennej nudy bez wydawania wielkich sum pieniędzy. Spoty reklamowe są kierowane głównie do osób aktywnych z przedziału wiekowego 20 - 35 lat. To właśnie ta grupa turystów licząca w Polsce około 2,7 mln osób, jest gotowa do spontanicznych wyjazdów na weekend.

Kampania ma być powtarzana w trakcie kolejnych lat. Jej celem jest stworzenie mody na "sezon po sezonie". Śląskie ma być ośrodkiem posezonowych wyjazdów weekendowych. Z takiej propozycji mogłyby skorzystać między innymi osoby, które nie wyjechały na wakacje. Samorządowa kampania ma wspierać miejscową branżę turystyczną, która po wakacjach odczuwa duży zastój.

W ramach działań promocyjnych przygotowano pakiety dwóch noclegów dla dwóch osób tańsze o 30-50 procent. Turyści będą mogli również skorzystać ze zniżek na inne atrakcje. Oferta została podzielona na część beskidzką, jurajską, a także pakiet "Industria" (znalazły się tutaj głównie zabytki przemysłowe centralnej części regionu). W akcji bierze udział łącznie prawie 200 podmiotów. Uczestnictwo w kampanii jest bezpłatne, wszystkie koszty pokrywa samorząd.

W 2011 roku region odwiedziło około 4 mln turystów, którzy wydali łącznie około 3 mld zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sezon na Śląskie kampania promocyjna województwa śląskiego województwo śląskie Śląsk hotele restauracje ośrodki rekreacyjne teatry kawiarnie muzea kluby branża turystyczna Śląska turyści promocja wyjazdy weekendowe wakacje sezon Industria zabytki przemysłowe część beskidzka część jurajska spoty reklamowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję