Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Sezon na Śląskie: turyści skorzystają ze zniżek
Samorząd województwa śląskiego przeznaczył na kampanię "Sezon na Śląskie" 4 mln zł. Dzięki temu turyści, w okresie od września do końca listopada, będą mogli skorzystać w hotelach, klubach, muzeach, teatrach, kawiarniach czy ośrodkach rekreacyjnych z dużych zniżek.
W telewizji i internecie pojawią się spoty, których celem będzie zachęcanie turystów do weekendowego odwiedzenia Śląska. - Nasze poprzednie kampanie przyniosły zakładany efekt, zmieniając postrzeganie województwa śląskiego. Przełamany został stereotyp województwa jako regionu wyłącznie przemysłowego. Teraz ruszamy z pierwszą kampanią, która ma charakter nie wizerunkowy, ale produktowy - mówił w miniony czwartek Jerzy Gorzelik, wicemarszałek województwa śląskiego.
Po wakacjach, kiedy jesienią turyści zwalniają tempo, region chce stać się sposobem na zabicie jesiennej nudy bez wydawania wielkich sum pieniędzy. Spoty reklamowe są kierowane głównie do osób aktywnych z przedziału wiekowego 20 - 35 lat. To właśnie ta grupa turystów licząca w Polsce około 2,7 mln osób, jest gotowa do spontanicznych wyjazdów na weekend.
Kampania ma być powtarzana w trakcie kolejnych lat. Jej celem jest stworzenie mody na "sezon po sezonie". Śląskie ma być ośrodkiem posezonowych wyjazdów weekendowych. Z takiej propozycji mogłyby skorzystać między innymi osoby, które nie wyjechały na wakacje. Samorządowa kampania ma wspierać miejscową branżę turystyczną, która po wakacjach odczuwa duży zastój.
W ramach działań promocyjnych przygotowano pakiety dwóch noclegów dla dwóch osób tańsze o 30-50 procent. Turyści będą mogli również skorzystać ze zniżek na inne atrakcje. Oferta została podzielona na część beskidzką, jurajską, a także pakiet "Industria" (znalazły się tutaj głównie zabytki przemysłowe centralnej części regionu). W akcji bierze udział łącznie prawie 200 podmiotów. Uczestnictwo w kampanii jest bezpłatne, wszystkie koszty pokrywa samorząd.
W 2011 roku region odwiedziło około 4 mln turystów, którzy wydali łącznie około 3 mld zł.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział przewodnicy i piloci:
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział hotele, pensjonaty:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Co przyciąga turystów do Polski?
Wrocławskie lotnisko rozpoczyna sezon letni
Nietrzeźwa wychowawczyni kolonii zatrzymana
Przewoźnicy inwestują w nową flotę
Grono touroperatorów MerlinX powiększa się
Hotel Przyjazny Rodzinie III edycja 2010/2011
Szykuje się największy debiut giełdowy w sektorze hotelowym
Zoover i HolidayCheck - połączyły siły
Podpity kierowca autobusu wiózł pasażerów
Widmo bankructwa ciągle nad LOT-em
sprzedam prywatne konto na allegro 800 pozytywnych