Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Obsługa klienta w biurze podróży
- Warszawa - project manager - incentive & event
- specjalista ds turystyki
- REZYDENT HOTELOWY - TUNEZJA
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
Germanwings w systemie Amadeus
Germanwings oraz Amadeus poinformowały, że od 23 września br. wszystkie taryfy i usługi dodatkowe przewoźnika będą dostępne dla użytkowników systemu.
Spółka-córka linii Lufthansa już wcześniej sprzedawała pewną liczbę biletów za pośrednictwem biur podróży, będących partnerami firmy Amadeus, korzystając z tzw. full e-ticketing. Od 23 września Germanwings zaoferuje agentom turystycznym oba modele dystrybucji - full e-ticketing oraz light ticketing.
Light ticketing to wprowadzone przez Amadeus rozwiązanie, które pozwala biurom podróży sprzedawać bilety przewoźników niskokosztowych i hybrydowych za pośrednictwem tego samego procesu rezerwacji, który jest stosowany przez tradycyjne linie lotnicze, również z użyciem interfejsów wykorzystujących technologię XML.
Dostępne w systemie taryfy przewoźnika to:
- BASIC: taryfa ekonomiczna obejmująca przelot, bagaż podręczny i mile, bez możliwości łączenia z innymi liniami lotniczymi. To nowość w systemie Amadeus, z możliwością rezerwacji tylko w opcji light ticketing. Od 23 września wszystkie pozostałe opcje taryf można rezerwować zarówno w modelu light ticketing, jak i full e-ticketing.
- SMART: taryfa standardowa obejmująca te same opcje, co taryfa ekonomiczna, a oprócz tego szereg najważniejszych usług dodatkowych, takich jak jedna sztuka bagażu rejestrowanego, przekąska i napój podczas lotu oraz rezerwacja miejsca.
- BEST: taryfa komfortowa stworzona głównie z myślą o podróżach służbowych, jednak atrakcyjna również dla turystów podróżujących w celach wypoczynkowych. Oprócz przelotu obejmuje szeroką gamę usług dodatkowych, np. dwie sztuki bagażu rejestrowanego, catering à la carte podczas lotu, preferowane miejsca w pierwszych rzędach z pustym fotelem obok oraz priorytetowe usługi na lotnisku, w tym dostęp do specjalnej poczekalni.
Dostępne będą również elastyczne taryfy Germanwings - SMART Flex i BEST Flex. Umożliwiają one podróżnym zmianę terminu lub rezygnację z lotu bez konsekwencji finansowych, nawet na krótko przed wylotem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Fałszywe biuro podróży naciągało klientów
Obłożenie hoteli w miejscowościach turystycznych
Podróże zaczynają się od marzeń!
Nowe menu w restauracjach Qubus Hotel
Jak Egipt walczy z kryzysem w turystyce
Zniesienie wiz do USA może się opóźnić
Sfinks wybiera atrakcyjne lokalizacje
Bilety do kolejki na Kasprowy Wierch dostępne on-line
Lista touroperatorów, którzy posiadają wysokie gwarancje
Turyści OK Services zorganizowali pikietę
Doskonalenie Kadry Szkół Zawodowych z Branży HoReCa
Hotel z Polski wśród najlepszych