Ogłoszenia
Ogłoszenia
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
Ryanair wprowadza elektroniczny system zarządzania informacją
Linia Ryanair 27 listopada ogłosiła wprowadzenie elektronicznego systemu zarządzania informacją, tzw. Electronic Flight Bags (EFB) dla wszystkich pilotów latających każdym z 300 samolotów Boeing 737-800, co oznacza, że będą oni używać urządzenia iPad zamiast tradycyjnych drukowanych instrukcji używanych podczas lotu.
Jest to kolejny etap realizacji programu: “Always Getting Better". Wszyscy piloci linii lotniczej Ryanair mają teraz dostęp do narzędzi zarządzania wydajnością Boeinga (Onboard Performance Tool - OPT), czyli do obliczeń związanych ze startem, jak również do najnowszych danych zawartych w elektronicznych instrukcjach używanych podczas lotu, co zapewni dalszą poprawę efektywności oraz zarządzania czasem, zmniejszając zależność od drukowanych materiałów używanych do tej pory.
Powyższe rozwiązanie to pierwszy z zestawu produktów, które Ryanair zamierza wprowadzić w przeciągu najbliższych kilku miesięcy. Będą to m.in. elektroniczne wykresy i arkusze wyważenia samolotu, które będą przetestowane i zatwierdzone przez Irlandzki Urząd ds. Lotnictwa.
W ciągu najbliższych miesięcy Ryanair planuje zrezygnować z papierowej dokumentacji na pokładach samolotów, co oznacza usunięcie z każdego kokpitu aż 15 kg drukowanych instrukcji używanych podczas lotu, co przy ponad 550 000 lotów rocznie, pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. Rezygnacja z ponad 10 milionów stron papierowej dokumentacji, potwierdza, że Ryanair nadal jest liderem wśród linii lotniczych w Europie, jeżeli chodzi o ochronę środowiska.
"Dynamiczny rozwój operacji lotniczych we wszystkich 71 bazach wiąże się z logistycznymi wyzwaniami związanymi z dostarczaniem informacji do załóg pokładowych. Aby uprościć ten proces, wprowadziliśmy elektroniczny system zarządzania informacją tzw. Electronic Flight Bags (EFB), dostępny za pomocą iPada. To kolejny już przykład nieustannego dążenia linii lotniczej Ryanair do coraz bardziej efektywnego zarządzania procesami operacyjnymi.
Ryanair docenia znaczenie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, jako niezwykle efektywnych i elastycznych narzędzi podnoszenia wydajności. Nasze osiągnięcia w kierunku eliminacji papierowej dokumentacji na pokładach samolotów spotykają się z uznaniem całej branży lotniczej. Kokpit bez papieru to wyjątkowo wydajny kokpit." - powiedział Michael Hickey, Dyrektor ds. Operacji Lotniczych z linii lotniczej Ryanair.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowy system informacji Ryanair
[2014-12-01 11:48 80.52.137.*]
ochrona środowiska nie polega tylko na niedrukowaniu, w przypadku linii lotniczych bardziej liczy się ilość emisji CO2, a tu (rozumiem) "dziad" Ryanair nie ma się czym pochwalić, nieprawdaż ?! odpowiedz »
Starsze aktualności:
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Turystyka pielgrzymkowa - biznes kwitnie?
Zaplanuj długie weekendy w 2013
Dzięki tej kampanii przybędzie klientów?
Wakacje to stres, ale można z tym walczyć
Nadal nieznana data oddania do eksploatacji terminalu na Okęciu
Kto oferuje gościom hotelowym najwięcej?
Polacy chcą luksusowo i all inclusive
Techniki sprzedaży w turystyce na TT Warsaw
Ecco Holiday notuje wzrosty sprzedaży
J.W. Construction otwiera kolejne hotele
Czy w Polsce ma szansę powstać aerotropolis?
Rusza mikroblog poświęcony szczepieniom w podróży
Wizz Air: nowe połączenie z katowickiego lotniska
Ile Emirates zainwestował w szkolenia pracowników?
Kapitan pomylił Wenus z innym samolotem
Jest zainteresowanie nowymi lotami Düsseldorf - Bydgoszcz
Komu Itaka dała umowę po stracie Tui?