Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Poszukujemy pilotów wycieczek z całej Polski
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- MANAGER DZIAŁU OPERACYJNEGO
- MANAGER SIECI AGENCYJNEJ
- Pilot/ Pilotka / Rezydent / Rezydentka Biura w...
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- Praca PILOT WYCIECZKI


Promocja Wielkiej Brytanii: za rok igrzyska w Londynie
W Wielkiej Brytanii rozpoczęło się wielkie odliczanie do letnich igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich, które odbędą się w Londynie. W tej okazji, VisitBritain - Narodowa Organizacja Turystyki Wielkiej Brytanii, przytacza dane potwierdzające znaczenie sportu i igrzysk w promocji kraju.
Spodziewana liczba widzów, którzy zasiądą przed telewizorami, aby śledzić zmagania najlepszych, ma wynieść ok 4 miliardów. To okazja, aby zachęcić ludzi na całym świecie do odwiedzenia wielkiej Brytanii.
Zawody mają odbywać się na największych i najsłynniejszych arenach sportowych, takich jak: Wimbledon, Wembley, Hampden Park i Millennium Stadium. W otoczeniu oryginalnych krajobrazów Wybrzeża Jurajskiego, Greenwich, Hyde Park, Windsor i Eton i Horse Guards Parade.
VisitBritain niedawno wdrożyła swój najnowszy program promocyjny, zaplanowany na dziesięć lat. Pierwsza część, której slogan głosi "Wielka Brytania - zapraszamy" obejmuje kampanię z udziałem brytyjskich celebrytów: Judi Dench, Dev’a Patel’s, Twiggy, Rupert’a Everett’a i Jamie’ego Oliver’a. Znane postaci z showbiznesu mają pomóc w wypromowaniu Wielkiej Brytanii, jako miejsca atrakcyjnego pod względem turystycznym.
W programie nie zabraknie także udziału branży turystycznej. Sieci hoteli i linie lotnicze mocno zaangażowały się w promocję Wysp. Działania promocyjne na 21 najważniejszych dla Wlk. Brytanii rynkach, mają przyciągnąć 4 mln. gości w ciągu najbliższych czterech lat.
Badania potwierdzają, że zagraniczni turyści wydali ponad 2 mld funtów na uprawianie, czy oglądanie sportów, w samej Wlk. Brytanii.
Kalendarium sportowe na najbliższe kilka lat dla Anglii wygląda następująco:
- w 2014 r. w Glasgow odbędą się Igrzyska Wspólnoty Narodów,
- w 2015 r. Wielka Brytania będzie gościć Puchar Świata w rugby,
- w 2019 r. Puchar Świata w krykiecie
Przed VisitBritain szansa przyciągnięcia zagranicznych gości, co zapewni stałe miejsca pracy i rozwój gospodarczy państwa.
Z danych UNWTO wynika, że Wielka Brytania w 2010 była szóstym najchętniej odwiedzanym regionem zagranicznych turystów. Tylko w zeszłym roku Wyspy odwiedziło 29,6 mln turystów, którzy wydali na urlop około 16,7 mld funtów. Najwięcej wydają amerykańscy turyści, w roku ubiegłym zostawili tu 1,2 mld funtów. To sprawia, że Stany Zjednoczone stanowią największy rynek turystyczny dla Wielkiej Brytanii.
W ostatniej dekadzie zanotowano także znaczny wzrost turystyki przyjazdowej rynku francuskiego - 456 mln funtów, australijskiego - 424 mln funtów. Według prognoz VisitBritain, w latach 2008-2014 liczba przyjazdów z Chin wzrośnie o 89%, z Indii o 29%, a z Rosji o 24%.
VisitBritain to narodowa brytyjska organizacja, zajmująca się promocją kraju za granicą i rozwojem turystyki na skalę międzynarodową.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rosną przychody greckich
ECTAA: Projekt reformy dyrektywy turystycznej oderwany od
Dział centra informacji i promocji:
Jak Kraków przepalał
Bon turystyczny powróci, ale dla
Zakopane przeżywa prawdziwe oblężenie
Prezydent odwiedził ośrodki Polskiej Grupy Uzdrowisk
Gdzie ubezpieczenia turystyczne są najtańsze?
Kto odpowie za pozostawienie dziewczynki na lotnisku?
Świętokrzyskie kusi atrakcjami
Polskie kapryśne lato. Pierwszy bilans zysków i strat
Best Reisen Group promuje ofertę w autobusach
Trzy dni promocyjnych cen w airberlin
Sprzedaż AMS sfinansuje zakup dreamlinerów
Gdzie McDonalds się nie sprzedaje?
Egipt: Przepisy dotyczące turystów bez zmian
Warszawa: w centrum trwa rozbiórka hotelu
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Wczasy z Prawem Jazdy 14 dni zakończone egzaminem państwowym