Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Nowe fakty na temat lądowania kpt. Wrony
Rządowa komisja wciąż bada kulisy awaryjnego lądowania na Okęciu, jakie miało miejsce 1 listopada 2011 roku. Wtedy cała Polska czekała aż Boeing z uszkodzonym podwoziem wyląduje na lotnisku. Bohaterem całego wydarzenia był kapitan Tadeusz Wrona.
Jednak już wkrótce poznamy nowe fakty dotyczące listopadowego wypadku. Komisja w ciągu miesiąca opublikuje dokument, w którym opisze okoliczności awaryjnego lądowania. Jak podaje tygodnik "Wprost", nowe fakty rzucą cień na pilotów, w tym także na słynnego kapitana.
Na łamach gazety czytamy, że w raporcie znajdzie się informacja, iż załoga samolotu mogła normalnie wylądować. Maszyna była sprawna, a system awaryjny działał bez zarzutu, jednak piloci nie skorzystali z niego. Dlaczego tak się stało, nie wiadomo. To wielka zagadka. Podobno winny był bezpiecznik.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Lądowanie bez podwozia na Okęciu
[2012-09-24 10:36 83.238.170.*]
Wg wtedy podawanych informacji bezpiecznik odpowiedzialny między innymi za zwolnienie zaczepów awaryjnego wysuwania podwozia (spada 'samo', pod swoim ciężarem i rygluje się) został wyłączony przez przypadek - torbą, nogą itp. Ten bezpiecznik jest przy samej podłodze, z boku i nie jest łatwo widoczny. Problem pojawił się podczas fabrycznej procedury sprawdzającej konfigurację awaryjnego wysuwania podwozia, która nie uwzględniała sprawdzenia tego bezpiecznika. Inną sprawą jest wyciek płynu hydraulicznego, czego przyczyna nie była podana i stąd wzięła się konieczność awaryjnego wysunięcia podwozia. odpowiedz »
Dział prawo i podatki:
Warsaw Presidential Hotel z
Wyrok w sprawie kolejnej skargi
Michał Fijoł znów prezesem PLL
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Dress Code: Uważaj co ubierasz do samolotu
Bezpłatne szkolenie: organizacja wydarzeń firmowych
Egipt wesprze polskie biura podróży
Wybiorą najlepsze polskie hotele
Szczegóły wypadku polskiego autokaru w Czechach
Elastyczny czas pracy wszedł w życie
Sieć restauracji wprowadza zmiany