Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Restauracja, w której obraża się niepełnosprawnych gości
Do niecodziennego zdarzenia doszło w jednej z rosyjskich restauracji w Jekateryburgu. Po tym jak 27-letni mężczyzna poruszający się na wózku inwalidzkim został wyrzucony z lokalu i obrażony przez menadżerkę rosyjskie media nie milkną. Incydent miał miejsce w ubiegłą sobotę.
Mężczyzna przyznaje, że dzwonił wcześniej do lokalu, by zarezerwować stolik, uprzedził, że będzie z żoną oraz dziećmi, a także poinformował o swoim stanie zdrowia. Wieczorem próbując wejść do lokalu został odepchnięty przez ochroniarzy, gdy pojawiła się administratorka obiektu został przez nią zwyzywany.
Po kłótni kierownictwo restauracji zdecydowało się złagodzić nieco sytuację. Asystentka dyrektora restauracji zapewniła, iż było to zwykłe nieporozumienie, a administratorkę, która zachowała się w sposób grubiański wobec klienta zwolniono. Władze obiektu zobowiązały się także wystosować list z przeprosinami dedykowany do poszkodowanego i jego rodziny. Jak mówią są gotowi zaproponować Aleksandrowi kartę gościa VIP. Tylko kto by chciał kartę stałego klienta do lokalu, z którego został wyrzucony?
Szkoda , że media nie podają nazwy restauracji, w której obraża się gości.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział dla turystów:
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Śmierć trójki Polaków na
Starsze aktualności:
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Strajkują pracownicy niemieckich kolei
Pierwszy w Polsce hotel termalno-narciarski
Konferencja dla branży turystycznej
Lider branży turystycznej 2011
Portal z biletami autokarowymi rozszerza ofertę
Nielegalny hotel kontenerowy zamknięty
Która linia lotnicza jest najpunktualniejsza?
Thomas Cook chce ratować wizerunek firmy
TUI i Rainbow odwołują czartery
Tatry: ruch turystyczny słabszy niż w zeszłym roku
Itaka: w sobotę pierwszy czarter
FL Technics będzie serwisował Bombardiery linii Yamal Airlines