TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Restauracja, w której obraża się niepełnosprawnych gości

Do niecodziennego zdarzenia doszło w jednej z rosyjskich restauracji w Jekateryburgu. Po tym jak 27-letni mężczyzna poruszający się na wózku inwalidzkim został wyrzucony z lokalu i obrażony przez menadżerkę rosyjskie media nie milkną. Incydent miał miejsce w ubiegłą sobotę.


Mężczyzna przyznaje, że dzwonił wcześniej do lokalu, by zarezerwować stolik, uprzedził, że będzie z żoną oraz dziećmi, a także poinformował o swoim stanie zdrowia. Wieczorem próbując wejść do lokalu został odepchnięty przez ochroniarzy, gdy pojawiła się administratorka obiektu został przez nią zwyzywany.

Po kłótni kierownictwo restauracji zdecydowało się złagodzić nieco sytuację. Asystentka dyrektora restauracji zapewniła, iż było to zwykłe nieporozumienie, a administratorkę, która zachowała się w sposób grubiański wobec klienta zwolniono. Władze obiektu zobowiązały się także wystosować list z przeprosinami dedykowany do poszkodowanego i jego rodziny. Jak mówią są gotowi zaproponować Aleksandrowi kartę gościa VIP. Tylko kto by chciał kartę stałego klienta do lokalu, z którego został wyrzucony?

Szkoda , że media nie podają nazwy restauracji, w której obraża się gości.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Jekateryburg restauracja Rosja mężczyzna lokal ochroniarz administratorka VIP karta stałego klienta władze menadżerka asystentka dyrektora media incydent rodzina




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję