Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Skyscanner wygenerował ponad 1 mld dolarów zysku
Użytkownicy korzystający z wyszukiwarki turystycznej Skyscanner wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad 1 mld dolarów zysku dla partnerów tej wyszukiwarki (kwota została oszacowana na podstawie typowego dla branży współczynnika konwersji pomnożonego przez wartość obrotu generowanego przez użytkowników).
- To był bardzo mocny rok, jeśli chodzi o wzrost naszej firmy - powiedział Gareth Williams współzałożyciel i dyrektor naczelny Skyscanner Ltd. - W tej chwili 68% naszych użytkowników stanowią internauci spoza Wielkiej Brytanii: w sumie z ponad 200 krajów, zaś wśród nich 30 krajów reprezentowanych jest przez ponad 50 tys. użytkowników każdy. Dysponujemy danymi dostarczanymi nam przez ponad 300 dostawców na całym świecie. Współpracują z nami, bo widzą ewidentne korzyści oraz mają pewność, że nasza oferta jest najlepsza. Mamy wysoki współczynnik konwersji, który utwierdza naszych partnerów: linie lotnicze i internetowe biura podróży, w przekonaniu, że warto budować swój sukces z nami."
Podstawowym elementem strategii brytyjskiej firmy Skyscanner Ltd. jest rozwój międzynarodowy. Jego szybki wzrost możliwy jest dzięki obecności firmy na kluczowych rynkach i dzięki rozwijającej się sieci bezpośredniej współpracy z liniami lotniczymi i internetowymi biurami podróży z całego świata.
- Nasze relacje z partnerami biznesowymi są dla nas tak samo ważne jak relacje z użytkownikami. Zainwestowaliśmy mnóstwo czasu i wysiłku w zawiązanie dobrze działającej współpracy, i cieszy nas, że jesteśmy w stanie nagrodzić naszym partnerom ich wiarę w nas generując dla nich tak solidny zysk. - dodał Gareth Williams.
Na finansowy sukces internetowej firmy Skyscanner składa się praca polskich informatyków i programistów, którzy zarówno w Edynburgu jak i w oddziale w Polsce przyczyniają się do rozwoju tej wyszukiwarki usług turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Słabsze półrocze w polskich hotelach?
Hiszpańska grupa Orizonia kupuje hotele
Warszawa - cały czas nie ma pieniędzy na Narodowe Centrum Sportu
Air France: Piąty dzień strajku personelu lotniczego
Blue Air uruchomi połączenie z Warszawy na Cypr
Francuska kuchnia na liście UNESCO?
Światowe Święto Pizzy po raz jedenasty w Neapolu
PIT-owi nie podoba się pomysł likwidacji POT
Lehman Brothers kupi Le Meridien?
Warszawscy hotelarze grają na zwłokę i wygrają?
Toruń: coraz więcej francuskich turystów