Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Zobacz także
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w zimie
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji Polski
Miasta upominają się o opłatę turystyczną
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy turystycznej
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie konsultacji
Skyscanner wygenerował ponad 1 mld dolarów zysku
Użytkownicy korzystający z wyszukiwarki turystycznej Skyscanner wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad 1 mld dolarów zysku dla partnerów tej wyszukiwarki (kwota została oszacowana na podstawie typowego dla branży współczynnika konwersji pomnożonego przez wartość obrotu generowanego przez użytkowników).
- To był bardzo mocny rok, jeśli chodzi o wzrost naszej firmy - powiedział Gareth Williams współzałożyciel i dyrektor naczelny Skyscanner Ltd. - W tej chwili 68% naszych użytkowników stanowią internauci spoza Wielkiej Brytanii: w sumie z ponad 200 krajów, zaś wśród nich 30 krajów reprezentowanych jest przez ponad 50 tys. użytkowników każdy. Dysponujemy danymi dostarczanymi nam przez ponad 300 dostawców na całym świecie. Współpracują z nami, bo widzą ewidentne korzyści oraz mają pewność, że nasza oferta jest najlepsza. Mamy wysoki współczynnik konwersji, który utwierdza naszych partnerów: linie lotnicze i internetowe biura podróży, w przekonaniu, że warto budować swój sukces z nami."
Podstawowym elementem strategii brytyjskiej firmy Skyscanner Ltd. jest rozwój międzynarodowy. Jego szybki wzrost możliwy jest dzięki obecności firmy na kluczowych rynkach i dzięki rozwijającej się sieci bezpośredniej współpracy z liniami lotniczymi i internetowymi biurami podróży z całego świata.
- Nasze relacje z partnerami biznesowymi są dla nas tak samo ważne jak relacje z użytkownikami. Zainwestowaliśmy mnóstwo czasu i wysiłku w zawiązanie dobrze działającej współpracy, i cieszy nas, że jesteśmy w stanie nagrodzić naszym partnerom ich wiarę w nas generując dla nich tak solidny zysk. - dodał Gareth Williams.
Na finansowy sukces internetowej firmy Skyscanner składa się praca polskich informatyków i programistów, którzy zarówno w Edynburgu jak i w oddziale w Polsce przyczyniają się do rozwoju tej wyszukiwarki usług turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Dział transport:
Wizz Air rezygnuje z płatnej
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Słabsze półrocze w polskich hotelach?
Hiszpańska grupa Orizonia kupuje hotele
Warszawa - cały czas nie ma pieniędzy na Narodowe Centrum Sportu
Air France: Piąty dzień strajku personelu lotniczego
Blue Air uruchomi połączenie z Warszawy na Cypr
Francuska kuchnia na liście UNESCO?
Światowe Święto Pizzy po raz jedenasty w Neapolu
PIT-owi nie podoba się pomysł likwidacji POT
Lehman Brothers kupi Le Meridien?
Warszawscy hotelarze grają na zwłokę i wygrają?
Toruń: coraz więcej francuskich turystów