Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Germanwings udostępni cenniki biletów biurom
2014-05-30Germanwings oraz Amadeus poinformowały o zawarciu nowej umowy, która umożliwi Germanwings udostępnianie biurom podróży wszystkich publikowanych cenników biletów oraz najbardziej poszukiwanych usług dodatkowych.
r e k l a m a
Spółka-córka linii Lufthansa już wcześniej sprzedawała pewną liczbę biletów za pośrednictwem biur podróży będących partnerami firmy Amadeus, korzystając z tzw. full e-ticketing. Dzięki pierwszej tego typu umowie w branży Germanwings udostępni możliwość rezerwacji wszystkich biletów w modelu tzw. light ticketing i zaoferuje obie opcje dystrybucji agentom. Light ticketing to wprowadzone przez firmę Amadeus usprawnienie systemowe, które pozwala biurom podróży sprzedawać bilety przewoźników niskokosztowych i hybrydowych za pośrednictwem tego samego procesu rezerwacji, który jest stosowany przez tradycyjne linie lotnicze, również z użyciem zaawansowanych interfejsów wykorzystujących technologię XML.
"Możliwość zaoferowania partnerskim biurom podróży pełnego zakresu naszych usług zarówno w opcji e-ticketing, jak również w schemacie light ticketing, daje nam wielką satysfakcję. Dzięki naszej pionierskiej w branży umowie z firmą Amadeus, agenci będą mogli zaoferować swoim klientom bogaty kontent obejmujący loty bezpośrednie i łączone, a także wszelkie usługi dodatkowe, które pozwalają biurom podróży lepiej realizować potrzeby klientów. Rezerwowanie usług Germanwings za pośrednictwem systemu Amadeus stanie się dla partnerskich biur podróży jeszcze prostsze i bardziej atrakcyjne." - powiedział Christian Hein, Senior Vice President ds. e-commerce, sprzedaży i dystrybucji, Germanwings.
Natomiast Holger Taubmann, Senior Vice President ds. dystrybucji, Amadeus powiedział, że jest zadowolony z takiego rozwiązania. "Cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy z Germanwings, która zapewni biurom podróży dostęp do kompleksowej oferty. Zauważamy, że coraz więcej przewoźników niskokosztowych i hybrydowych wybiera dystrybucję swoich biletów i usług dodatkowych poprzez naszą globalną sieć biur podróży. Dzięki temu docierają do atrakcyjnych segmentów rynku, obejmujących na przykład podróże służbowe, a także mogą zapewnić pasażerom większy wybór i jakość usług oraz możliwość personalizowania podróży w ten sam sposób, co u przewoźników tradycyjnych - z korzyścią dla wszystkich" - dodał.
Od września tego roku biura podróży zyskają możliwość oferowania podróżnym dopasowanych do ich potrzeb możliwości, obejmujących dostęp do ekonomicznych, standardowych i komfortowych taryf linii Germanwings, połączeń bezpośrednich i z przesiadkami oraz szerokiej gamy usług dodatkowych. Dostępne taryfy to:
- Basic: taryfa ekonomiczna obejmująca przelot, bagaż podręczny i mile, bez możliwości łączenia z innymi liniami lotniczymi. Będzie to nowość w systemie Amadeus, z możliwością rezerwacji tylko w opcji light ticketing. Wszystkie inne opcje taryf poniżej można rezerwować zarówno w schemacie light ticketing, jak i full e-ticketing.
- Smart: taryfa standardowa obejmująca wszystkie opcje, co taryfa ekonomiczna, plus szereg najważniejszych usług dodatkowych, takich jak jedna sztuka bagażu rejestrowanego, przekąska i napój podczas lotu oraz rezerwacja miejsca.
- Best: taryfa komfortowa stworzona głównie z myślą o podróżach służbowych, jednak atrakcyjna również dla turystów podróżujących w celach wypoczynkowych. Oprócz przelotu obejmuje szeroką gamę usług dodatkowych, np. dwie sztuki bagażu rejestrowanego, catering à-la-carte podczas lotu, preferowane miejsca w pierwszych rzędach z pustym fotelem obok oraz priorytetowe usługi na lotnisku, w tym dostęp do specjalnej poczekalni.
Dostępne będą również elastyczne taryfy Germanwings - Smart Flex i Best Flex. Umożliwiają one podróżnym zmianę terminu lub rezygnację z lotu bez konsekwencji finansowych, nawet na krótko przed terminem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział transport:
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Sezon letnich czarterów - co nowego w tym roku?
Branża gastronomiczna na plusie
Lufthansa stawia na destynacje turystyczne
Da Grasso - franczyzobiorca sam zdecyduje o menu
W sierpniu trasa górnicza w wielickiej kopalni taniej o połowę
Gwiazdki dla Gdańskiej Informacji Turystycznej
Rzym walczy z mafijnym wizerunkiem
Odwołano kilkanaście pociągów Kolei Śląskich
Warszawa: majowa konferencja hotelarzy
Oprogramowanie iAlbatrosa na rynku hotelarskim