Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Polscy touroperatorzy kupują mało nowych autobusów turystycznych
Aktualnie trudno jednoznacznie ocenić sytuację na rynku autokarów i autobusów w Polsce.
Rok ubiegły był dla producentów autokarów niezbyt dobry - ze względu na złą kondycje branży turystycznej, która w obliczu małych zysków nie decydowała się na tak poważne inwestycje jak zakup nowego autokaru. Aktualnie sytuacja uległa poprawie - rynek musiał odreagować i producenci odczuli wzrost popytu wśród polskich touroperatorów na nowe pojazdy.
Na razie jednak producenci autobusów podchodzą do wzmożonego popytu sceptycznie. Volvo Polska ze względu na ubiegłoroczną niską sprzedaż autobusów turystycznych wśród touroperatorów zdecydowała się nie uczestniczyć jako wystawca w tegorocznym poznańskim Tour Salonie. Bova VDL Polska i MAN Star Trucks w tym roku zdecydowały się promować nowe autokary turystyczne poprzez własne imprezy w gronie wyselekcjonowanych klientów. Solaris Bus & Coach postanowił poinformować o nowościach w ofercie poprzez jesienne konferencje prasowe przeznaczone dla dziennikarzy. Tylko najmocniejsi gracze na rynku autokarów turystycznych - EvoBus Polska i Scania Polska postanowiły promować się wśród firm branży turystycznej poprzez uczestnictwo w prestiżowych imprezach targowych - m.in. na poznańskim Tour Salonie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Unijne pieniądze dla biur i hoteli - poradnik
Remont Okęcia okazją do tanich lotów z Gdańska
Centralwings wprowadza plan naprawczy - redukuje personel i wprowadza czartery
Francuska kuchnia na liście UNESCO?
Światowe Święto Pizzy po raz jedenasty w Neapolu
PIT-owi nie podoba się pomysł likwidacji POT
Gdańsk: Kongres Francuskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Turystycznych
Na Dolnym Śląsku powstanie największy ośrodek sportów zimowych w Polsce?
Skyscanner wygenerował ponad 1 mld dolarów zysku
Katalog gospodarstw agroturystycznych
Czesi i Łotysze do Kanady bez wizy
Media wróżą bankructwa polskim biurom podróży?