Rainbow Tours uruchamia projekt szkoleniowy
3 kwietnia w Poznaniu oraz w Warszawie odbędą się pierwsze szkolenia dla agentów związane z najnowszym projektem Rainbow Tours działającym pod nazwą Akademia Sprzedaży.
Zdaniem przedstawicieli touroperatora, akademia jest odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku sprzedaży usług turystycznych w których sukces biura w coraz większym stopniu zależy od znajomości technik sprzedaży oraz jakości obsługi.
"Szkolenie ma na celu pomoc w rozwiązaniu problemów z którymi w codziennej pracy mają do czynienia osoby zajmujące się obsługą klienta. Chcemy im podpowiedzieć jak między innymi skutecznie sprzedawać, jak radzić sobie z wątpliwościami klientów i finalnie jak więcej zarabiać oraz sprawić by klient był zadowolony z obsługi" - mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes zarządu Rainbow Tours.
W komunikacie wysłanym do biur agencyjnych Rainbow Tours wskazuje jakie są główne cele szkoleń:
- zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
- identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
- nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy
- rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
- rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników
Kolejna edycja po Poznaniu i Warszawie odbędzie się 10.04 w Gdańsku oraz Katowicach. Zgłoszenia na wszystkie terminy przyjmowane są do 21.03.2014
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
5-cio gwiazdkowy luksus dla każdego
Jak zaspokoić oczekiwania klientów spa?
Hotel Locomotiva w Lublinie świętuje sukcesy
Ryanair: biura podróży są niestabilne finansowo
British Airways chce produkcji biopaliwa
Operator hotelowy chce podbić rynek niemiecki
Rośnie legalny wywóz towarów przez turystów