Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
McDonalds notuje spadki?
Sieć lokali fast food, firma McDonald's zanotowała spadek sprzedaży.
W Stanach Zjednoczonych poziom sprzedaży zmniejszył się o 1.5%, natomiast w Europie sprzedaż zmalała o 1%. To właśnie Stary Kontynent jest dla sieci kluczowym terenem działania, gdyż koncentruje się tu ponad 40% sprzedaży.
Firma swoje wyniki poprawiła w Azji i Afryce. W sumie na tych kontynentach sieć wypracowała ponad 7 mld dolarów zysku.
Taki obrót sprawy nie cieszy inwestorów, którzy działają na giełdzie, ponieważ McDonald's osiągnął wynik o 110 mln dolarów mniejszy niż początkowo zakładano. W ostatnim czasie kurs firmy spadł o 6%. Akcje spółki taniały średnio o 2%.
Zdaniem dyrektora operacyjnego spółki Tim'a Fenton'a spadek sprzedaży to efekt za szybko wprowadzonych zmian. "Nasze menu jest zbyt skomplikowane. Wprowadziliśmy zbyt szybko za dużo produktów i ludzie trochę się w tym pogubili. Tylko w zeszłym roku McDonald's wprowadził pięć nowych hamburgerów w ramach promocji Dollar Menu&More, a na liście nowych produktów oferowanych w restauracjach pojawiły się m.in. skrzydełka Mighty Wings, kanapki McWrap, burrito ze stekiem i jajkiem, rybne kuleczki McBites, kanapki ze stekiem, Grilled Onion Cheddar czy Hot'n'Spicy McChicken." - wyjaśnił.
Tego typu zmiany nie zachęciły klientów do spożywania proponowanych nowości. Większość osób wybiera klasyczne propozycje, a nowości nie spodobały się klientom firmy.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Tysiące butelek zatrutego alkoholu
Polska kolej nadrabia opóźnienia
Polki częściej sięgają po piwo
Condohotels Group - podsumowuje i planuje
Baza narciarska? To nie w Polsce
Lokale sprzedają alkohol nieletnim?
Twardogóra: próba podpalenia baru
Publiczne gotowanie - nowa moda w Polsce
VI Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku już w sierpniu
Czy turystyka biznesowa ma szanse na rozwój w Polsce?