Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
- Praca na Kaszubach, recepcja, kuchnia, bar port
Telepizza promuje sztukę filmową
Telepizza nie po raz pierwszy nawiązała współpracę z dystrybutorem filmowym Monolith Film. Tym razem popularna sieć pizzerii promuje amerykańską produkcję pt. Iluzja.
Film będzie można obejrzeć w kinach 28 czerwca. Można go jednak zobaczyć wcześniej. Trzeba tylko wziąć udział w konkursie Telepizzy. Najpierw trzeba "polubić" profil sieci na Facebooku, a następnie podać ciekawą odpowiedź na pytanie: "Czy coś Was szczególnie zaskoczyło w życiu i przekroczyło granice Waszej wyobraźni?". Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone dwuosobowym zaproszeniem na Iluzję. Konkurs potrwa do 19 czerwca.
"Monolith Film to nasz stały partner kampanii cross marketingowych. W kwietniu współpracowaliśmy przy promocji filmu pt. Intruz. Wówczas oprócz POS-ów w lokalach w kampanii wykorzystywaliśmy również pudełka do pizzy, na których wydrukowaliśmy reklamę filmu" - mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik marketingu Telepizza Polska.
Telepizza współpracowała także z kanałem telewizyjnym AXN podczas promocji serialu telewizyjnego Hannibal z Madsem Mikkelsenem.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Starsze aktualności:
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
W przyszłym roku bilety kolejowe będą droższe?
Lecisz z Katowic? Lepiej bądź wcześniej
Okęcie: od 26 do 28 maja będą utrudnienia
Zapadła decyzja w sprawie hotelu Cracovia
Wyłudził usługi hotelowe warte 7 tys. zł
Upadło biuro turystyczne Tramp
Poznaj różnorodność wielickiego muzeum
LOT porozumiał się z Boeingiem
Wciąż wzrasta liczba klientów w biurach podróży
Nie polecimy z Jasionki do Frankfurtu?
Eurolot rozwija siatkę połączeń