Telepizza promuje sztukę filmową
Telepizza nie po raz pierwszy nawiązała współpracę z dystrybutorem filmowym Monolith Film. Tym razem popularna sieć pizzerii promuje amerykańską produkcję pt. Iluzja.
Film będzie można obejrzeć w kinach 28 czerwca. Można go jednak zobaczyć wcześniej. Trzeba tylko wziąć udział w konkursie Telepizzy. Najpierw trzeba "polubić" profil sieci na Facebooku, a następnie podać ciekawą odpowiedź na pytanie: "Czy coś Was szczególnie zaskoczyło w życiu i przekroczyło granice Waszej wyobraźni?". Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone dwuosobowym zaproszeniem na Iluzję. Konkurs potrwa do 19 czerwca.
"Monolith Film to nasz stały partner kampanii cross marketingowych. W kwietniu współpracowaliśmy przy promocji filmu pt. Intruz. Wówczas oprócz POS-ów w lokalach w kampanii wykorzystywaliśmy również pudełka do pizzy, na których wydrukowaliśmy reklamę filmu" - mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik marketingu Telepizza Polska.
Telepizza współpracowała także z kanałem telewizyjnym AXN podczas promocji serialu telewizyjnego Hannibal z Madsem Mikkelsenem.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
W przyszłym roku bilety kolejowe będą droższe?
Lecisz z Katowic? Lepiej bądź wcześniej
Okęcie: od 26 do 28 maja będą utrudnienia
Zapadła decyzja w sprawie hotelu Cracovia
Wyłudził usługi hotelowe warte 7 tys. zł
Upadło biuro turystyczne Tramp
Poznaj różnorodność wielickiego muzeum
LOT porozumiał się z Boeingiem
Wciąż wzrasta liczba klientów w biurach podróży
Nie polecimy z Jasionki do Frankfurtu?
Eurolot rozwija siatkę połączeń