Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Prowadzenie punktu z biletami lotniczymi - Łódź
- Specjalista ds. Turystyki Gdańsk
- Zainwestuję pasywnie w biuro podróży lub projekt...
- Szkolenie dla pilotów wycieczek
- Praca w biurze podróży - organizacja wyjazdów...
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Salon Firmowy BP Rainbow w Olkuszu szuka doradcy
- Pilot wycieczki szkolnej
- Rekrutujemy i zapraszamy do Zespołu!...
- Praca w Turcji


Telepizza promuje sztukę filmową
2013-06-19Telepizza nie po raz pierwszy nawiązała współpracę z dystrybutorem filmowym Monolith Film. Tym razem popularna sieć pizzerii promuje amerykańską produkcję pt. Iluzja.
r e k l a m a
Film będzie można obejrzeć w kinach 28 czerwca. Można go jednak zobaczyć wcześniej. Trzeba tylko wziąć udział w konkursie Telepizzy. Najpierw trzeba "polubić" profil sieci na Facebooku, a następnie podać ciekawą odpowiedź na pytanie: "Czy coś Was szczególnie zaskoczyło w życiu i przekroczyło granice Waszej wyobraźni?". Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone dwuosobowym zaproszeniem na Iluzję. Konkurs potrwa do 19 czerwca.
"Monolith Film to nasz stały partner kampanii cross marketingowych. W kwietniu współpracowaliśmy przy promocji filmu pt. Intruz. Wówczas oprócz POS-ów w lokalach w kampanii wykorzystywaliśmy również pudełka do pizzy, na których wydrukowaliśmy reklamę filmu" - mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik marketingu Telepizza Polska.
Telepizza współpracowała także z kanałem telewizyjnym AXN podczas promocji serialu telewizyjnego Hannibal z Madsem Mikkelsenem.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Kolejny sportowy minister
Starsze aktualności:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Kultowa, rzymska atrakcja turystyczna będzie
Nowy hotel Radisson Hotel Group w
USA najpotężniejszym rynkiem
Thomas Cook kupiony przez
Dolny Śląsk podsumowuje promocję
Otwarcie Mercure Szczyrk
W przyszłym roku bilety kolejowe będą droższe?
Lecisz z Katowic? Lepiej bądź wcześniej
Okęcie: od 26 do 28 maja będą utrudnienia
Zapadła decyzja w sprawie hotelu Cracovia
Wyłudził usługi hotelowe warte 7 tys. zł
Upadło biuro turystyczne Tramp
Poznaj różnorodność wielickiego muzeum
LOT porozumiał się z Boeingiem
Wciąż wzrasta liczba klientów w biurach podróży
Nie polecimy z Jasionki do Frankfurtu?
Eurolot rozwija siatkę połączeń