TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Koszmar, nie darmowy przejazd

Grupka niepełnosprawnych turystów, którzy wyjechali na turnus rehabilitacyjny do Mrzeżyna, nad morzem w drodze powrotnej przeżyła koszmar. Około 30 osób, w tym 13 na wózkach inwalidzkich zostało odciętych od bieżącej wody i światła na czas podróży.


Niespełna dwa lata temu niepełnosprawni oraz ich opiekunowie zarezerwowali wagon specjalnie dostosowany do ich potrzeb. Intercity podstawiło omyłkowo zwykły, z wąskimi przejściami i toaletami, do których pasażerowie nie mogli wjechać na wózkach. Przewoźnik obiecał, że następnym razem nieco bardziej się postara i zaproponował rekompensatę w postaci darmowego przejazdu w przyszłości. W tym roku poszkodowani postanowili przypomnieć przewoźnikowi o złożonej obietnicy.

Pociąg odjechał planowo o 19 z Kołobrzegu. Okazało się, że w wagonie, którym podróżował turnus nastąpiła awaria. W toaletach zabrakło wody. Opiekunowie rozpoczęli wędrówki do innych składów, skąd przynosili wodę w butelkach. Tej podróży długo nie zapomną zarówno niepełnosprawni jak i ich towarzysze.

Tymczasem Intercity przeprasza za awarię, jednak podkreśla, że wywiązało się z umowy. Wagon, którym podróżowali niepełnosprawni został oddany do naprawy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Intercity kolej turnus rehabilitacyjny Mrzeżyno turysta niepełnosprawny turysta koszmar droga powrotna wędrówka naprawa podróż opiekun awaria wózek inwalidzki toaleta przewoźnik awaria wagon skład


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję