TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowy trend na rynku usług gastronomicznych

Inwestycja w lokal serwujący jedzenie typu fast food opłaca się, szczególnie w dużych aglomeracjach miejskich. Świadczy o tym popyt na burgery, jaki ogarnął w ostatnim czasie Warszawę.


Jest popyt, więc rozwijają się też lokale. Obecnie w stolicy działa już kilkanaście burgerowni, a nowych wciąż przybywa. Konkurencja jest tak duża, że coraz trudniej się wyróżnić. Kolejne lokale rozszerzają swoją ofertę o coraz bardziej wyszukane pozycje w menu.

W stolicy popularne staje się zamawianie burgerów przez internet. Jak podają statystyki, co piąta osoba, zamawiająca jedzenie, wybiera właśnie burgery. A przeciętny koszt takiego zamówienia to uwaga... 60 złotych.

Jak podaje Julia Taranko z serwisu Foodpanda.pl - Z każdym dniem rośnie liczba osób, które zamawiają burgery przez internet. Według serwisu Foodpanda.pl, 20 proc. zamówień, które składają jego użytkownicy dotyczy właśnie tej potrawy. Aż w 70 proc. przypadków, zamawiane są one przez mężczyzn - dodaje.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
lokal gastronomiczny burger Julia Taranko aglomeracja internet Foodpanda.pl




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję