Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. Turystyki w Salonie wakacje.pl...
- Recepcjonistka Stanica Wodna PTTK Wdzydze -...
- Specjalista ds. Turystyki Częstochowa
- specjalista ds. turystyki
- Usługi przewodnika miejskiego i pilota wycieczek


Travelplanet ujawnia wyniki
2013-11-15Travelplanet opublikował swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2013 roku.
r e k l a m a
Spółka informuje, że w omawianym okresie uzyskała 8,1 mln przychodów ze sprzedaży co oznacza prawie 20% wzrost w stosunku do roku ubiegłego. Travelplanet w sezonie letnim wypracował EBITDA w wysokości 1,6 mln PLN co stanowi wzrost o prawie 1 mln złotych w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
"Trzeci kwartał był dla nas bardzo udany. Nowa wersja portalu wdrożona w czerwcu tego roku sprawdziła się rewelacyjnie w trakcie sezonu. Poprawiły się wszystkie wskaźniki efektywności e-commercowej i marketingowej. Wdrożone przed sezonem zmiany organizacyjne w obszarze sprzedaży pozwoliły nam na osiągnięcie najwyższych w historii firmy przychodów w trakcie sezonu" - powiedział Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl.
Przychody w 2012 wyniosły 8,11 mln złotych i jak podaje spółka, były o 19,7% proc. wyższe od przychodów z analogicznego okresu roku 2012. Spółka uzyskała zysk na poziomie wyniku EBIDTA w wysokości 1,638 mln PLN co stanowi wzrost o 156%.
"Wzrost przychodów przy jednoczesnej poprawie wskaźników efektywności marketingowej przyniósł duży wzrost zysku netto w porównaniu do trzeciego kwartału 2012, mimo wyższych kosztów finansowych jakie ponosiła spółka" - dodała Bożena Garbińska, dyrektor ds. finansowych.
Spółka w trzecim kwartale 2013 roku uzyskała 2,025 mln PLN marży netto ze sprzedaży wobec 1,124 mln PLN w analogicznym okresie 2013.
Tak jak wcześniej zapowiadaliśmy trzeci kwartał był dla nas bardzo udany. Poczynione zmiany organizacyjne i inwestycje w kanale sprzedaży przez internet pozwoliły nam na szybki wzrost szczególnie w kanale online. Dynamiczny wzrost udziału sprzedaży online w sprzedaży całkowitej jest dla nas kluczowym filarem strategii rozwoju Spółki. W kolejnych miesiącach chcemy zwiększyć udział sprzedaży oferty narciarskiej, aby z jednej strony kontynuować wzrost przychodów a z drugiej strony zmniejszyć potencjalnie negatywny wpływ mogącej się pogorszyć sytuacji polityczno-społecznej w Egipcie. W dalszym ciągu planujemy rozwijać sprzedaż poprzez sieć franczyzobiorców - zapowiedział Jerzy Krawczyk.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
[usunięto]
[2013-11-16 20:48 79.96.31.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz »
Travelplanet notuje zyski
[2013-11-16 22:09 212.67.150.*]
Wszyscy oprócz TUI :) odpowiedz »
r e k l a m a
Travelplanet notuje zyski
[2013-11-17 10:05 87.205.2.*]
mają wzrosty bo TUI nie sprzedają ;) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Rośnie ruch na tureckich
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Nowy termin otwarcia Wielkiego Muzeum
Dział badania rynku i analizy:
Polskie lotniska wśród liderów
Rekordowe ceny lastów poprawią wyniki
IATA: Silne wzrosty w klasach
Starsze aktualności:
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ceny na przyszły rok lekko
Jak wyglądały tegoroczne wakacje
Mimo lat regiony chorują na porty
Samodzielne podróże były
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się
Niemcy chwalą turystów
Nowy inwestor strategiczny Best Reisen Group
Amadeus współpracuje z kolejnymi przewoźnikami
Pasażerowie PR żądają obniżenia cen biletów
Legendarny gangster atrakcją turystyczną
Którzy touroperatorzy otworzyli nowe punkty sprzedaży?
Autokarem do niemalże wszystkich zakątków Europy
Nowe loty między stolicami Polski i Grecji
Podziemny pub dostępny dla wszystkich
Tajlandia: śmierć polskiej turystki
Skandaliczne zachowanie dworcowej ochrony
Nowy trend na rynku usług gastronomicznych