TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Travelplanet ujawnia wyniki

2013-11-15

Travelplanet opublikował swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2013 roku.

r e k l a m a


Spółka informuje, że w omawianym okresie uzyskała 8,1 mln przychodów ze sprzedaży co oznacza prawie 20% wzrost w stosunku do roku ubiegłego. Travelplanet w sezonie letnim wypracował EBITDA w wysokości 1,6 mln PLN co stanowi wzrost o prawie 1 mln złotych w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

"Trzeci kwartał był dla nas bardzo udany. Nowa wersja portalu wdrożona w czerwcu tego roku sprawdziła się rewelacyjnie w trakcie sezonu. Poprawiły się wszystkie wskaźniki efektywności e-commercowej i marketingowej. Wdrożone przed sezonem zmiany organizacyjne w obszarze sprzedaży pozwoliły nam na osiągnięcie najwyższych w historii firmy przychodów w trakcie sezonu" - powiedział Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl.

Przychody w 2012 wyniosły 8,11 mln złotych i jak podaje spółka, były o 19,7% proc. wyższe od przychodów z analogicznego okresu roku 2012. Spółka uzyskała zysk na poziomie wyniku EBIDTA w wysokości 1,638 mln PLN co stanowi wzrost o 156%.

"Wzrost przychodów przy jednoczesnej poprawie wskaźników efektywności marketingowej przyniósł duży wzrost zysku netto w porównaniu do trzeciego kwartału 2012, mimo wyższych kosztów finansowych jakie ponosiła spółka" - dodała Bożena Garbińska, dyrektor ds. finansowych.

Spółka w trzecim kwartale 2013 roku uzyskała 2,025 mln PLN marży netto ze sprzedaży wobec 1,124 mln PLN w analogicznym okresie 2013.
Tak jak wcześniej zapowiadaliśmy trzeci kwartał był dla nas bardzo udany. Poczynione zmiany organizacyjne i inwestycje w kanale sprzedaży przez internet pozwoliły nam na szybki wzrost szczególnie w kanale online. Dynamiczny wzrost udziału sprzedaży online w sprzedaży całkowitej jest dla nas kluczowym filarem strategii rozwoju Spółki. W kolejnych miesiącach chcemy zwiększyć udział sprzedaży oferty narciarskiej, aby z jednej strony kontynuować wzrost przychodów a z drugiej strony zmniejszyć potencjalnie negatywny wpływ mogącej się pogorszyć sytuacji polityczno-społecznej w Egipcie. W dalszym ciągu planujemy rozwijać sprzedaż poprzez sieć franczyzobiorców
- zapowiedział Jerzy Krawczyk.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
travelplanet wyniki finansowe ebidta przychód e-commerce efektywność marketingowa


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję