Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Travelplanet ujawnia wyniki
Travelplanet opublikował swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2013 roku.
Spółka informuje, że w omawianym okresie uzyskała 8,1 mln przychodów ze sprzedaży co oznacza prawie 20% wzrost w stosunku do roku ubiegłego. Travelplanet w sezonie letnim wypracował EBITDA w wysokości 1,6 mln PLN co stanowi wzrost o prawie 1 mln złotych w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
"Trzeci kwartał był dla nas bardzo udany. Nowa wersja portalu wdrożona w czerwcu tego roku sprawdziła się rewelacyjnie w trakcie sezonu. Poprawiły się wszystkie wskaźniki efektywności e-commercowej i marketingowej. Wdrożone przed sezonem zmiany organizacyjne w obszarze sprzedaży pozwoliły nam na osiągnięcie najwyższych w historii firmy przychodów w trakcie sezonu" - powiedział Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl.
Przychody w 2012 wyniosły 8,11 mln złotych i jak podaje spółka, były o 19,7% proc. wyższe od przychodów z analogicznego okresu roku 2012. Spółka uzyskała zysk na poziomie wyniku EBIDTA w wysokości 1,638 mln PLN co stanowi wzrost o 156%.
"Wzrost przychodów przy jednoczesnej poprawie wskaźników efektywności marketingowej przyniósł duży wzrost zysku netto w porównaniu do trzeciego kwartału 2012, mimo wyższych kosztów finansowych jakie ponosiła spółka" - dodała Bożena Garbińska, dyrektor ds. finansowych.
Spółka w trzecim kwartale 2013 roku uzyskała 2,025 mln PLN marży netto ze sprzedaży wobec 1,124 mln PLN w analogicznym okresie 2013.
Tak jak wcześniej zapowiadaliśmy trzeci kwartał był dla nas bardzo udany. Poczynione zmiany organizacyjne i inwestycje w kanale sprzedaży przez internet pozwoliły nam na szybki wzrost szczególnie w kanale online. Dynamiczny wzrost udziału sprzedaży online w sprzedaży całkowitej jest dla nas kluczowym filarem strategii rozwoju Spółki. W kolejnych miesiącach chcemy zwiększyć udział sprzedaży oferty narciarskiej, aby z jednej strony kontynuować wzrost przychodów a z drugiej strony zmniejszyć potencjalnie negatywny wpływ mogącej się pogorszyć sytuacji polityczno-społecznej w Egipcie. W dalszym ciągu planujemy rozwijać sprzedaż poprzez sieć franczyzobiorców - zapowiedział Jerzy Krawczyk.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
[usunięto]
[2013-11-16 20:48 79.96.31.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz »
Travelplanet notuje zyski
[2013-11-16 22:09 212.67.150.*]
Wszyscy oprócz TUI :) odpowiedz »
Travelplanet notuje zyski
[2013-11-17 10:05 87.205.2.*]
mają wzrosty bo TUI nie sprzedają ;) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nowy inwestor strategiczny Best Reisen Group
Amadeus współpracuje z kolejnymi przewoźnikami
Pasażerowie PR żądają obniżenia cen biletów
Legendarny gangster atrakcją turystyczną
Którzy touroperatorzy otworzyli nowe punkty sprzedaży?
Autokarem do niemalże wszystkich zakątków Europy
Nowe loty między stolicami Polski i Grecji
Podziemny pub dostępny dla wszystkich
Tajlandia: śmierć polskiej turystki
Skandaliczne zachowanie dworcowej ochrony
Nowy trend na rynku usług gastronomicznych
Frytki poróżniły królów fast food`ów
Poznaj tajniki kuchni hiszpańskiej
Travelplanet.pl: rezerwacja wakacji za pomocą iphona?
Lotnisko w Bydgoszczy święci sukcesy
Unia zadowolona ze stanu kąpielisk
Przewoźnik partnerem konferencji ONZ
Tunezyjskie impresje (14 dni) - 19.05 - 02.06.2011
I ranking polskich schronisk górskich. Zwyciężyło Schronisko Przegibek