Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
Jak regiony przyciągają turystów?
Turystyka staje się coraz ważniejszą gałęzią gospodarki. Poszczególne regiony rywalizują ze sobą w celu przyciągnięcia jak największej liczby turystów.
Jedną z powszechniej stosowanych metod zwracania uwagi turystów są spoty filmowe, pokrótce prezentujące atrakcje turystyczne regionu. Postanowiliśmy przyjrzeć się tej formie reklamy i zaprezentować kilka, które naszym zdaniem wyróżniają się na tle mnogości tego rodzaju produkcji. Najczęściej spotykany jest następujący schemat: kilka widoczków z atrakcjami regionu, ładna dziewczyna i muzyka w tle. My chcieliśmy przedstawić filmiki, które choć trochę wyrywają się z tego schematu.
To jest naszym zdaniem najciekawszy spot, z jakim się spotkaliśmy. Kabaret Skeczów Męczących w lekki i dowcipny sposób zaprezentował atrakcje turystyczne województwa świętokrzyskiego, przy okazji parodiując bardzo znaną piosenkę.
Twórcy tego klipu poszli za ciosem i stworzyli jego kontynuację.
Województwo opolskie postawiło na promocję w rytmie reggae, z pomocą pochodzącego z tego regionu Kamila Bednarka.
Po znaną twarz do promocji regionu sięgnęło także województwo zachodniopomorskie, choć tu efekt końcowy jest chyba nieco słabszy niż w przypadku wcześniejszych filmików.
Klip promocyjny bez użycia instrumentów muzycznych? Da się, w spocie województwa małopolskiego dało to całkiem ciekawy efekt.
Województwo lubelskie zaproponowało reklamę stylizowaną na trailer nieźle zapowiadającego się filmu.
Całkiem ciekawa animacja promowała województwo kujawsko-pomorskie.
Oczywiście tego typu filmów jest cała masa, nie sposób przejrzeć wszystkich, natomiast chcieliśmy zaprezentować te, które w jakiś sposób przykuły naszą uwagę. Właśnie głównym zadaniem takich spotów jest przyciągnięcie uwagi i zachęcenie turystów do odwiedzenia danego regionu. Także touroperatorzy organizujący turystykę przyjazdową powinni mieć świadomość w jaki sposób poszczególne regiony się promują i jak chcą zapraszać turystów.
Mamy świadomość, że jest to przegląd całkowicie subiektywny i nie wyczerpuje tematu. Każdy z czytelników może mieć inne zdanie, każdemu może się podobać coś innego. Niemniej jednak chcieliśmy się podzielić naszymi odczuciami na ten temat.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Jak Polacy organizują wyjazdy?
Targi Lato 2011: nowy sezon turystyczny rozpoczęty
Teraz zaoszczędzisz na bilecie
Ferie tańsze niż w ubiegłym roku
W Toruniu powstanie nowe centrum kongresowe
JAWORZYNA TOUR AKADEMIA SZKRABUSIOW!2009
Pracownicy Rainbow Tours piszą artykuły
Lista TOP-owych hoteli w Polsce
Wirtualny spacer po Mazowszu Zachodnim
Początek maja przyniósł wzrosty cen
Pierwszy obiekt SPA z certyfikatem TÜV Rheinland Polska
Branża horeca: kto z się szkolił w 2012 roku
Fly.pl prognozuje nadchodzący sezon
Przyszłoroczna konferencja WOCCU w Gdańsku już jest promowana w Glasgow
Finnair uruchamia letnie połączenia do Chicago
Nietypowy problem Machu Picchu
Skandynawska oferta zbyt chłodna dla Niemców
Egzotyczne destynacje kuszą polskich turystów
JAWORZYNA TOUR AKADEMIA SZKRABUSIOW!2009
Wyszukiwarka noclegów z rezerwacją ich on-line - Poltrip.pl